Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Vivienne i 30 minutter til 500 kroner.

Det var en ekstremt varmt og lummer dag, så jeg ankom efter en hård cykeltur rimelig godt svedt. Vivienne ligner sine billeder ganske godt, og jeg starter med at tage et bad.

Fransk er med gummi, og efter lidt tid lægger hun sig på ryggen, og så går vi forsigtigt i gang. Jeg er til den store side, og alting er derfor rimelig forsigtigt til at starte med.

Viviennes bryster er ret fantastiske, men hun var godt nok ikke særlig berøringsvenlig. Hun ville ikke have, at jeg suttede eller slikkede på dem. Jeg spurgte, om det gjorde ondt, men det var simpelthen bare fordi hun ikke kan lide at få dem suttet. Rimelig trist. :(

Vi skifter til doggy, og alting er med masser af glidecreme. Det var faktisk meget godt, men efter omkring 10-12 minutter begynder hun at tale om, at jeg skal komme. Jeg spørger, om jeg skal komme. "Yes, you can come, if you want to!" Nå okay - troede lige, at tiden allerede var gået. To minutter senere siger hun, at der er 10 minutter tilbage, hvilket tydeligt var i underkanten, men jeg sagde ingenting. Allerede efter to minutter mere siger hun, at nu skal jeg komme. Jeg undrer mig og spørger, om hun ikke lige havde sagt 10 minutter? "You want to fuck for 10 minutes?! Okay, then fuck for 10 more minutes!", siger hun på en ret fornærmet facon. Normalt ville jeg have svært ved at holde den kørende, når stemningen var sløj på denne måde, men her blev jeg bare irriteret og kneppede videre som om alting var godt. Men efter et par minutter insisterer hun på, at jeg kommer, så jeg lægger mig på ryggen, får hende til at smøre min pik godt ind i glidecreme, og så giver hun mig den med hånden.

Endelig slutter jeg af med et bad.

Mit besøg hos Vivienne var nok egentlig meget okay, men så heller ikke mere. Det irriterer mig bare afsindigt meget, at hun forsøger - og lykkes til dels med - at give mig så lidt for mine penge som muligt. Ja, 500 kroner for 30 minutter er billigt, men det er jo for pokker hende, der sætter priserne. Ville langt, langt hellere betale 600 kroner for at kneppe en dansk klinikpige i et kvarter, end jeg vil betale Vivienne 500 for det samme. Og ja, så er der nogen, der snakker om kvalitet i forhold til kvantitet, men det giver jeg bare ikke en skid for. Jeg har købt halve timer hos danske klinikpiger, som bare ikke har leveret varen, mens jeg har købt udenlandske piger til den halve pris, og det har været superfedt. Men Vivienne besøger jeg ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...