Hop til indhold
monger

Saunaclub Harem nær Paderborn (NRW)

Recommended Posts

Er der nogen, der kender noget til Saunaclub Harem nær Paderborn (NRW) ?

http://www.saunaclubharem.de/fkk-saunac ... anguage=en

Der er kun en meget kort og relativt ny tråd om stedet på ISG

http://www.internationalsexguide.info/f ... derborn%29

http://www.fkk-sauna-clubs.com er klubben pt. i top-5 for FKK klubber blandt kendinge som GoldenTime, LivingRoom og Mainhattan.

Den er også beskrevet på http://www.fkk24.de/Club/Saunaclub+Harem.

Den ser spændende ud fordi, de tilbyder et weekendtilbud med overnatning til €159.

Den normale entré pris er €65, så for to dage lyder det som om, det er et godt tilbud.

Er der nogen, der kender denne klub?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke været på Harem fordi der er bedre klubber i NRW og den ligger langt fra de andre klubber, Harem ligger ude i en lille flække. Jeg har set deres website nogle gange gennem årene, klubben er 7 år gammel, deres website har ikke være opdateret i mere end 2 år fx. gamle jule-trailere og gamle videoer. Billederne fra klubben er taget da klubben var helt ny. Så jeg tror man bør sætte sine forventninger ned, når man besøger klubben. Beretningen fra ISG var heller ikke vildt begejstret, og pigerne var "so-so"

Jeg vurderer at det ikke er en klub jeg vil køre efter, medmindre jeg er havnet der uden mulighed for at besøge de bedre klubber i NRW...

Men jeg glæder mig til at høre fra pionerere som lægger vejen forbi Harem. Det lyder jo tiltagende, men jeg ville ikke spilde min tid der, når der er mange andre gode klubber i NRW.

Just my 2 cents.

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.fkk-sauna-clubs.com er klubben pt. i top-5 for FKK klubber blandt kendinge som GoldenTime, LivingRoom og Mainhattan.

Den ser spændende ud fordi, de tilbyder et weekendtilbud med overnatning til €159.

Den normale entré pris er €65, så for to dage lyder det som om, det er et godt tilbud.

Er der nogen, der kender denne klub?

Denne top 5 liste og websiten er slet ikke præsentable, de mangler VV, ACA, PHG, SAMYA, Palace, Shark mfl.

World, Oase har fået 3 stjerner, de fleste ville nok være enig med mig i at disse klubber ligger på 4-5 stjerner, så stol ikke på deres rating,

Livingroom har fået 4 stjerner, den ligger på en 3'er

Artemis er slet ikke på kortet eller er med.

Jeg tror de rater efter hvor meget klubber køber annoncer for, :lol:

For at vende tilbage til Harem, deres entre og prisstruktur afspejler kundestrømmen, de har tilbud om mandagen 2 entre for 1 pris. Mens de andre gode NRW klubber sætter prisen op på entreen til 60€, så ligger Harem under, det er helt klar for at tiltrækker kunderne, mindre kunder =færre gode piger, de gode vil gerne tjene mange penge og søger til de bedste klubber... Babylon i Hamborg er et skole eksempel på en død klub, ny og pæn klub men nul flotte piger og få kunder.

Jeg har eksperimenteret meget og leget pionerer før i tiden, nu holder jeg mig for det meste til de bedste klubber, mest value for money og jeg spilder ikke tiden sammen med pigerne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har 100 % ret i dine betragtninger Nille, uden tvivl :!:

Tilbud hvis du ikke er nyåbnet er ofte svaghedstegn, og det har som beskrevet kostet lidt på pigefronten :) Og du skal nok ikke køre 1000 km efter klubben. Men hvis du alligevel kommer forbi, så synes jeg nu den lyder spændende. Hvad jeg læser, er klubben flot, alt efter hvad man vægter.

Jeg er så super heldig, at min drømmepiges udseende, ikke ser helt ud som de flestes drømmepige. Så farer ofte ikke efter hende, der af mange bliver betragtet som toppigen. Det åbner jo får nogle fantastiske ting ;)

Du nævner Gloria (tror det var hende) som toppigen på Harmony, og andre mænd også synes det. Så du måtte opsøge hende, og fik en sådan la la oplevelse. Samme måde beskriver anmelderen toppigen på Harem. Og februar turen, var der også en toppige, der blev beskrevet som meget professionel. De vælter rundt i mænd og kan vælge og vrage, du er fantastisk heldig at få hende med ovenpå. Pånær hvis du er en big spender, er du ikke specielt interessant for hende. ( Dette er en generel beskrivelse, ved godt nogen af de såkaldte toppiger falder udenfor den kategori)

Men prøv at se dette scenarium.... Dine absolutte drømmepige, opfatter kun sig selv som en pæn pige, men ikke mere end det. Mændene har hende måske ofte som andetvalg efter toppigen. Så kommer der pludselig en mand, der falder fuldstændig og aldeles pladask for lige netop hende. Er helt opslugt i hende. Det giver altså tit nogle oplevelser ud over det sædvanlige... 30 min der løber meget over tiden, fordi hun nærmest ikke vil lade dig gå igen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...