Tyrkeren82 153 Skrevet 30. Juli, 2019 Jeg er lige kommet hjem efter et besøg hos hende her: https://annoncelight.dk/showad/280143 Jeg lavede en hurtig aftale med hende via SMS, det gik sku fint. Da jeg ankom til den præcise adresse, ringede jeg til hende, og hun åbnede døren til opgangen, og efterfølgende døren til lejligheden. Det er 100 procent hende på billederne. Hun er megafræk og de bryster er jeg vildt begejstret af. Pengene skiftede hænder, og af med tøjet, og jeg lagde mig nøgen på sengen, uden et bad, som hun foreslog, men takkede nej fordi jeg havde gjort det hjemmefra. Hun lagde sig også nøgen ved siden af mig, vi begyndte at tungekysse rigtig dybt, det hun mester til. Hun gik ned til kalorius, og det kunne den dumme godt lide. Jeg kneppede hende i missionær det meste af tiden, bortset fra hun red mig engang i mellem. Jeg kom i en ordentlig orgasme, og hun var godt med og nød det også, kunne jeg godt mærke på hende. I 2. Runde kom jeg i munden på hende. Hun er mega fræk og fortjener hver eneste krone 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 31. Juli, 2019 Hva måtte du slippe for sådan er lækker gang sex ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 1. August, 2019 Badboyfyn skrev, for 4 timer siden: Hva måtte du slippe for sådan er lækker gang sex ? 1900kr for 1 time med tungekys, super og megafransk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunmig77 6 Skrevet 3. August, 2019 blev hun kaldt Cherry før? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 3. August, 2019 kunmig77 skrev, for 3 timer siden: blev hun kaldt Cherry før? Ja det var cherry jeg kan simpelthen ikke få nok af den kvinde hun er bare skabt til dette job, hun er så dygtig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunmig77 6 Skrevet 3. August, 2019 synes underligt at en pige med gode anmeldelser ville ændre sit navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunmig77 6 Skrevet 7. November, 2019 Jeg prøvede at besøge hende, men efter at tiden var aftalt, ville hun ændre tider, selvom jeg allerede var udenfor. foreslog jeg kom tilbage en time senere Skuffende :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg