Hop til indhold
Tyrkeren82

Angel i Odense

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem efter et besøg hos hende her: https://annoncelight.dk/showad/280143

Jeg lavede en hurtig aftale med hende via SMS, det gik sku fint. Da jeg ankom til den præcise adresse, ringede jeg til hende, og hun åbnede døren til opgangen, og efterfølgende døren til lejligheden. Det er 100 procent hende på billederne. Hun er megafræk og de bryster er jeg vildt begejstret af.

Pengene skiftede hænder, og af med tøjet, og jeg lagde mig nøgen på sengen, uden et bad, som hun foreslog, men takkede nej fordi jeg havde gjort det hjemmefra.

Hun lagde sig også nøgen ved siden af mig, vi begyndte at tungekysse rigtig dybt, det hun mester til. Hun gik ned til kalorius, og det kunne den dumme godt lide. 

Jeg kneppede hende i missionær det meste af tiden, bortset fra hun red mig engang i mellem. 

Jeg kom i en ordentlig orgasme, og hun var godt med og nød det også, kunne jeg godt mærke på hende.

I 2. Runde kom jeg i munden på hende.

Hun er mega fræk og fortjener hver eneste krone

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunmig77 skrev, for 3 timer siden:

blev hun kaldt Cherry før?

Ja det var cherry:wub: jeg kan simpelthen ikke få nok af den kvinde:wub: hun er bare skabt til dette job, hun er så dygtig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede at besøge hende, men efter at tiden var aftalt, ville hun ændre tider, selvom jeg allerede var udenfor. foreslog jeg kom tilbage en time senere
Skuffende :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...