Hop til indhold
Eventyr

Nogen der kender til denne kvinde ?

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat

Nej, er vel ét lige så godt svar, som din overskrift...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyr skrev, for 4 minutter siden:

Der er da da link?

Efter i aften er tråden ikke nyttig for andre end dig, da evt. oplysninger om pigen der skulle komme frem, efterfølgende ikke kan fremsøges af andre, der typisk søger på en given piges navn og ikke bare "kvinde" etc. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umilbart kan jeg ikke se at hun kalder sig noget specifikt men tænker at aflægge hende et besøg især hvis nogen andre kan anbefale det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Professionel oliemassage er ikke lige det, jeg tænker på når jeg ser foto nr. 1 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyr skrev, for 40 minutter siden:

Umilbart kan jeg ikke se at hun kalder sig noget specifikt men tænker at aflægge hende et besøg især hvis nogen andre kan anbefale det

Fair nok. Men i mangel af navn så kunne du have kopieret annoncens overskrift med ind. 

@Richard Kimble billede nr. 1 er fake og stjålet fra nettet. So much for seriøsiteten.

Billedet er skåret til men stammer fra denne billedserie: http://www.whackyourboner.com/pics/137626/beautiful-blonde-amateur-with-perky-nipples-fondles-her-sweet-pussy.html

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 50 minutter siden:

Efter i aften er tråden ikke nyttig for andre end dig, da evt. oplysninger om pigen der skulle komme frem, efterfølgende ikke kan fremsøges af andre, der typisk søger på en given piges navn og ikke bare "kvinde" etc. :)

Man kan, og burde altid, søge på det femcifrede nummer i webadressen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervy skrev, for 1 minut siden:

Man kan, og burde altid, søge på det femcifrede nummer i webadressen :-)

Ja men de fleste herinde vil nok søge på et navn. Pigen kan jo også have andre annoncer på andre sites og så dur dit trick ikke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...