Hop til indhold
Guest Esbjergdreng

Nyhed på Fyn

Recommended Posts

Guest BM29

Jeg kender hende ikke, men jeg tror personligt ikke at jeg tænder på kvinder der vejer 127 kg  hellerikke  selvom jeg  ikke selv er en af de mindste sådan vægtmæssigt  

 

 

 

Alder: 32 år

Højde: 187 cm 

Vægt:  127 kg

Hår: Langt sort hår

Sko: 42

Bryster: DD

Altid klædt i sort forførende tøj, som pirre fatasien

Alder: 32 år

Højde: 187 cm 

Vægt:  127 kg

Hår: Langt sort hår

Sko: 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
BM29 skrev, for 25 minutter siden:

Jeg kender hende ikke, men jeg tror personligt ikke at jeg tænder på kvinder der vejer 127 kg  hellerikke  selvom jeg  ikke selv er en af de mindste sådan vægtmæssigt  

 

 

 

Alder: 32 år

Højde: 187 cm 

Vægt:  127 kg

Hår: Langt sort hår

Sko: 42

Bryster: DD

Altid klædt i sort forførende tøj, som pirre fatasien

Alder: 32 år

Højde: 187 cm 

Vægt:  127 kg

Hår: Langt sort hår

Sko: 4

Det var ikke det der blev spurgt om! Stop body shaming!!! Bare fordi du ikke tænder på hende, så er der heldigvis andre der gør!!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 8 timer siden:

Jeg kender hende ikke, men jeg tror personligt ikke at jeg tænder på kvinder der vejer 127 kg  hellerikke  selvom jeg  ikke selv er en af de mindste sådan vægtmæssigt  

 

 

 

Alder: 32 år

Højde: 187 cm 

Vægt:  127 kg

Hår: Langt sort hår

Sko: 42

Bryster: DD

Altid klædt i sort forførende tøj, som pirre fatasien

Alder: 32 år

Højde: 187 cm 

Vægt:  127 kg

Hår: Langt sort hår

Sko: 4

Jeg forstår det virkelig ikke.

Hvad får du ud af sådan et indlæg?

Er det så svært at tale pænt, og holde sig til emnet i en tråd?

 

Esbjergdreng. Desværre kender jeg hende ikke, og kan derfor ikke hjælpe. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
BM29 skrev, for 9 timer siden:

Jeg kender hende ikke, men jeg tror personligt ikke at jeg tænder på kvinder der vejer 127 kg  hellerikke  selvom jeg  ikke selv er en af de mindste sådan vægtmæssigt  

 

 

 

Alder: 32 år

Højde: 187 cm 

Vægt:  127 kg

Hår: Langt sort hår

Sko: 42

Bryster: DD

Altid klædt i sort forførende tøj, som pirre fatasien

Alder: 32 år

Højde: 187 cm 

Vægt:  127 kg

Hår: Langt sort hår

Sko: 4

Tænker at en Domina fint kan være stor og give en fantastisk oplevelse. For mig handler dominans ikke så megetvom sex, men om det rollespil der foregår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Christina ssbbw skrev, for 8 timer siden:

Det var ikke det der blev spurgt om! Stop body shaming!!! Bare fordi du ikke tænder på hende, så er der heldigvis andre der gør!!!! 

Og jeg synes at du måske skal være lidt mindre nærtagne på andres vegne, vi har alle vores præferencer, og jeg synes faktisk at tonen er meget sober i det her opslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Og jeg synes at du måske skal være lidt mindre nærtagne på andres vegne, vi har alle vores præferencer, og jeg synes faktisk at tonen er meget sober i det her opslag.

Jeg er så træt af vores samfund, hvor nogle tror at vi overvægtige bare skal finde os i alt. Nej, det skal vi ikke! Hans kommentar var helt unødvendig! Den bragte ikke noget som helst nyttigt til tråden! Tænk hvis mænd der er til gp'er i store størrelser, går ind og kommenterer på samme måde på alle tråd, hvor der bliver spurgt ind til slanke gp'er. Der ville blive ramaskrig! Så hvorfor er det ok, bare fordi kvinden vejer mere end gennemsnittet? ALLE er lækre UANSET vægt!!!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Hvilken type man tænder på er jo forskelligt, men nu spurgte TS om nogen kender hende så det var nok mere oplevelsen der var tænkt på, resten kan man læse sig til. Der er nok kunder til alle uanset størrelse og så er der måske også forskel på hvad man lægger vægt på om det er dominans eller almindelig sex. Mænd der selv er overvægtige kunne jo også begynde at feje for deres egen dør først inden de begynder at kommentere andres vægt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

@Christina ssbbw Er enig med dig i at bodyshaming ikke er i orden, men her nævner tråd starter blot at han ikke er til store piger, og indrømme faktisk at han selv er i den kategori

Jeg kan virkelig ikke se andet end at det er et sobert indlæg, og har svært ved at finde nogen form for bodyshaming i dette.

Jeg er selv til kvinder i alle størrelser og har ingen problemer i den retning, eneste krav er, at der skal være noget mellem ørene. så man kan føre en samtale ud over enstavelsesord.

@Flax jeg er enig langt hen af vejen, men TS kommenterer ikke vedkommendes vægt, men konstaterer blot at piger i den størrelse ikke tænder ham, det er vel fair nok ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
Misjo1 skrev, for 40 minutter siden:

@Christina ssbbw Er enig med dig i at bodyshaming ikke er i orden, men her nævner tråd starter blot at han ikke er til store piger, og indrømme faktisk at han selv er i den kategori

Jeg kan virkelig ikke se andet end at det er et sobert indlæg, og har svært ved at finde nogen form for bodyshaming i dette.

Jeg er selv til kvinder i alle størrelser og har ingen problemer i den retning, eneste krav er, at der skal være noget mellem ørene. så man kan føre en samtale ud over enstavelsesord.

@Flax jeg er enig langt hen af vejen, men TS kommenterer ikke vedkommendes vægt, men konstaterer blot at piger i den størrelse ikke tænder ham, det er vel fair nok ?

Prøv at læse tråden igennem igen fra begyndelsen, der er nogle indlæg du blander sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
Misjo1 skrev, 1 time siden:

@Christina ssbbw Er enig med dig i at bodyshaming ikke er i orden, men her nævner tråd starter blot at han ikke er til store piger, og indrømme faktisk at han selv er i den kategori

Jeg kan virkelig ikke se andet end at det er et sobert indlæg, og har svært ved at finde nogen form for bodyshaming i dette.

Jeg er selv til kvinder i alle størrelser og har ingen problemer i den retning, eneste krav er, at der skal være noget mellem ørene. så man kan føre en samtale ud over enstavelsesord.

@Flax jeg er enig langt hen af vejen, men TS kommenterer ikke vedkommendes vægt, men konstaterer blot at piger i den størrelse ikke tænder ham, det er vel fair nok ?

Nu er det mig der er trådstarter og har faktisk ikke noget imod store piger. Store piger kan faktisk være rigtig frække.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Christina ssbbw skrev, for 17 timer siden:

Det var ikke det der blev spurgt om! Stop body shaming!!! Bare fordi du ikke tænder på hende, så er der heldigvis andre der gør!!!! 

Det er da ikke bodyshaming. Han skriver blot han ikke tænder på kvinder i den størrelse. Det er hans personlige mening. Og hun skriver det selv i annoncen. 

Bodyshaming er at skrive nedgørende om en person's vægt i en vis udfoldelse. Men at gøre som denne, er ikke at 'shame'.

Overvej hvorfor DU bliver stødt over det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

"Jeg føler mig krænket" 

 

Den tendens er så også nået til EG ! 

 

Det måtte jo ske ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, den 30/7/2019 at 22:29:

Jeg kender hende ikke, men jeg tror personligt ikke at jeg tænder på kvinder der vejer 127 kg  hellerikke  selvom jeg  ikke selv er en af de mindste sådan vægtmæssigt  

 

 

 

Alder: 32 år

Højde: 187 cm 

Vægt:  127 kg

Hår: Langt sort hår

Sko: 42

Bryster: DD

Altid klædt i sort forførende tøj, som pirre fatasien

Alder: 32 år

Højde: 187 cm 

Vægt:  127 kg

Hår: Langt sort hår

Sko: 4

 Jeg tænker ikke at min vægt har noget at gøre med hvordan jeg dominere.. I det mindste er jeg ærlig i forhold til så mange andre.. Dejlig weekend til dig.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal gøre det ganske kort.
Jeg var indrømmet lidt nervøs første gang jeg mødte Miss Dark Desire, men det skyldtes mest at hun var et nyt ansigt i forhold til hendes kollega-domina (er det et ord?) Ilsa, som jeg havde kendt i lidt længere tid.

Men Miss Dark Desire, er en meget imødekommende og venlig domina som tog godt imod mig, men tag ikke fejl når først legen går igang blir tonen en hel del mere dominerende og hun er meget dygtig til det hun gør, et af hendes specialer er anal af forskellige art tror jeg vidst roligt man kan sige, det blev jeg ikke i tvivl om under mit første møde med hende i hvertfald, det var en ret mindblown oplevelse, jeg undgår lige en wall of text som jeg har en del tendens til, men min oplevelse med hende har været rigtig positiv, så jeg er ikke i tvivl om at dem som kommer under hendes behandling vil få en oplevelse de kan mærke både fysisk , og psykisk :)

Jeg ser, hvertfald frem til at møde hende igen en dag alene eller sammen med Ilsa, som hun arbejder sammen med.

 

Stedet på fyn kender jeg ikke lige til da det var på en anden lokation jeg var.

men er da glad for andre i landet her også kan få mødt hende og hendes kollegaer.

 

Håber det gav lidt et indtryk, skal lige siges jeg er ret ny i det her univers, så måske de mere hardcore folk ikke kan bruge min info til så meget, men nu ville jeg da lige bidrage med noget i trådens ånd.

Okay jeg undgik næsten wall of text :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
Stork skrev, for 43 minutter siden:

Skal gøre det ganske kort.
Jeg var indrømmet lidt nervøs første gang jeg mødte Miss Dark Desire, men det skyldtes mest at hun var et nyt ansigt i forhold til hendes kollega-domina (er det et ord?) Ilsa, som jeg havde kendt i lidt længere tid.

Men Miss Dark Desire, er en meget imødekommende og venlig domina som tog godt imod mig, men tag ikke fejl når først legen går igang blir tonen en hel del mere dominerende og hun er meget dygtig til det hun gør, et af hendes specialer er anal af forskellige art tror jeg vidst roligt man kan sige, det blev jeg ikke i tvivl om under mit første møde med hende i hvertfald, det var en ret mindblown oplevelse, jeg undgår lige en wall of text som jeg har en del tendens til, men min oplevelse med hende har været rigtig positiv, så jeg er ikke i tvivl om at dem som kommer under hendes behandling vil få en oplevelse de kan mærke både fysisk , og psykisk :)

Jeg ser, hvertfald frem til at møde hende igen en dag alene eller sammen med Ilsa, som hun arbejder sammen med.

 

Stedet på fyn kender jeg ikke lige til da det var på en anden lokation jeg var.

men er da glad for andre i landet her også kan få mødt hende og hendes kollegaer.

 

Håber det gav lidt et indtryk, skal lige siges jeg er ret ny i det her univers, så måske de mere hardcore folk ikke kan bruge min info til så meget, men nu ville jeg da lige bidrage med noget i trådens ånd.

Okay jeg undgik næsten wall of text :)

 

Mange tak for dit indlæg, det var lige det jeg efterlyste. Stedet er jeg nu blevet gjort bekendt med efter kontakt til Dominaen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...