Hop til indhold
Guy

Siri Thai wellness Hørsholm

Recommended Posts

Hejsa,

Som ivrig læser her, er det på tide at give lidt igen.

Inspireret af de forholdsvis gode anmeldelser, måtte jeg en tur forbi Siri i Hørsholm.

God beliggenhed, diskret opgang, dog skal man passere de møgsvin til Shipcraft på vejen op :D

Stedet ser ret indbydende ud, ligner ikke et traditionelt thai sted, der er ligesom lidt "bling" over det.

Bliver budt velkommen af en lækker pige, måske lige omkring de tredive.

Mundtlig bliver jeg præsenteret for for menuen, men jeg insisterer på 1 time traditionel thaimassage.

Alligevel kommer hun tilbage med et menukort..?? wtf...

Efter en gennemgang af dette, lykkedes det mig at få hende til at forstå, at det er thai massage vi skal have gang i.... Og gerne en meget hård en af slagsen..

Hun vil så hente en anden pige.. Øv, for hun var nu ret lækker.. det var så intet imod den pige der trådte ind af døren...

Ung, i start 20'erne, sindssyg lækker.

Massagen startes og er faktisk rigtig god og hård, men det topper ligesom ikke, nuvel, har fået det værre før, så det er acceptabelt.

Imens ligger jeg og tænker om man skal sige ja eller nej, når den snart obligatoriske kommer.

Og den beslutning svinger frem og tilbage, mest nej, men da hun spørger, slår hjernen lissom lidt fra og det bliver et JA... Desværre må man sige.. Det startede rigtig godt, men efter et par minutter blev der gokket igennem, ville ellers gerne nyde massagen. Helt galt gik det efter 5 minutter, da hun spurgte om jeg snart kom!?!? 2 minutter efter gav jeg så slip og fik afsluttet.

Der var så gået 1 time, normalt mener jeg at man plejer at få 1 time massage og så happy gokning bagefter, men det er måske bare mig?

Kommer jeg igen, ja, men kun for massagen, hvis det bliver samme pige.

Stedet ligger belejligt og massagen hos denne pige er lige over middel.

Og så et tillægs spørgsmål.. Den bedste massage jeg har fået, er på Sunshine Øster farimagsgade.

Eksisterer dette sted endnu og har nogen friske erfaringer?

Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretningen,

Har du ikke et navn på pigen der betjente dig?

Der var så gået 1 time, normalt mener jeg at man plejer at få 1 time massage og så happy gokning bagefter, men det er måske bare mig?

Nej, det hele foregår inden for timen, ofte endnu kortere.

Og så et tillægs spørgsmål.. Den bedste massage jeg har fået, er på Sunshine Øster farimagsgade.

Eksisterer dette sted endnu og har nogen friske erfaringer?

Nej, Sunshine ligger der ikke mere, tror det blev lukket af policen. http://www.information.dk/226054

Der ligger idag Waree Helseskole http://helseskole.dk/helse-skole.html

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Jo, Sunshine eksisterer skam endnu. Det hedder, som OD nævner, nu blot Waree Helseskole. Ejeren er dog den samme. Og det er stadig muligt at få byens bedste massage dér. Alt efter hvem der udfører massagen og hvor godt de kender dig, er det bestemt også muligt at få mere end det. Sagen med Polisen har medført en vis forsigtighed på stedet.

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Jo, Sunshine eksisterer skam endnu. Det hedder, som OD nævner, nu blot Waree Helseskole. Ejeren er dog den samme. Og det er stadig muligt at få byens bedste massage dér. Alt efter hvem der udfører massagen og hvor godt de kender dig, er det bestemt også muligt at få mere end det. Sagen med Polisen har medført en vis forsigtighed på stedet.

God fornøjelse.

Ok, tak for oplysningen ;)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen,

Så fik jeg da ellers låst mig ude af Eroguide.

Kunne ikke huske mit password og den email jeg benyttede da jeg oprettede mig.

Så nu er det altså et nyt profil navn...

Udover dette, så tak for tilbagemeldingerne.

Desværre fik jeg ikke navnet på pigen. Jeg ved ikke hvor mange der arbejder på stedet, men hun er ung, og med det menes lige omkring de 20.

Tror jeg skal på Østerfarimagsgade igen, ikke så meget pga. afslutningen, mere pga. massagen.

Guy (01)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen,

Så fik jeg da ellers låst mig ude af Eroguide.

Kunne ikke huske mit password og den email jeg benyttede da jeg oprettede mig.

Så nu er det altså et nyt profil navn...)

Det sku vel ikke være noget med Al.... et eller andet ;):lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Arne

Desværre, du må forveksle mig med en anden.

Ved af admin fik jeg adgang til min profil igen.

Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Arne

Desværre, du må forveksle mig med en anden.

Ved af admin fik jeg adgang til min profil igen.

Guy

Det var "alzheimer" jeg mente, men godt du fandt din gamle profil igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...