Hop til indhold

Recommended Posts

jeg ved godt det er sommer ,også for pigerne .det er 4 gang på få uge .jeg få en sms  om jeg snart kommer forbi igen . har også en gang prøver at 2 gp piger skriv til mig . få i også sms fra piger .vil li sige at det 4 steder .jeg svare at jeg ved ikke hvornår jeg kommer .da jeg jeg alt tid skriv max en timer for jeg kommer .få i også sms.har tid få når der kommer nye piger.til byen.god sommer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Vi kender jo ikke din relation til dem. Hvis du ligefrem er stamgæst, og de ved, at du hverken har kone eller kæreste, som tjekker din mobil, så kan jeg forstå det.

Endnu en god grund til at købe en billig Nokia og et taletidskort til frække aftaler ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 16 minutter siden:

Et noget ´underligt´ indlæg; i min verden er det altid ´kunden´ der ringer …..

Der er vel ikke noget decideret underligt i indlægget? 

Indlægget sætter vel spørgsmål og fokus på om andre også oplever, at få umotiverede sms'er fra de kære piger :)

Jeg har da selv ( selvom det ved at være længe siden ca +10 år ) oplevet fra et par piger jeg har besøgt flere gange, at få en sms ud af det blå. Om jeg ikke snart kiggede forbi, om jeg havde tid / lyst idag etc. Men også oplevet bare at få en hej hvordan går det sms. 

Heldigvis ( på det punkt) er jeg single, så der skete ingen skade ved det. Men kan godt følge trådstarter i, det "trælse i, at blive uopfordret kontaktet. Og det kan jo også virke lidt hentende og som jeg har ikke noget at lave sms. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, for 1 time siden:

Der er vel ikke noget decideret underligt i indlægget? 

Indlægget sætter vel spørgsmål og fokus på om andre også oplever, at få umotiverede sms'er fra de kære piger :)

Jeg har da selv ( selvom det ved at være længe siden ca +10 år ) oplevet fra et par piger jeg har besøgt flere gange, at få en sms ud af det blå. Om jeg ikke snart kiggede forbi, om jeg havde tid / lyst idag etc. Men også oplevet bare at få en hej hvordan går det sms. 

Heldigvis ( på det punkt) er jeg single, så der skete ingen skade ved det. Men kan godt følge trådstarter i, det "trælse i, at blive uopfordret kontaktet. Og det kan jo også virke lidt hentende og som jeg har ikke noget at lave sms. 

 

OK!

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja har være der mange gang .og de ved godt jeg ikke er gift .er da blev spurt om jeg ikke vil gift med en thai .har altid lave sjov med det .hvis de var lækker og kun lave mad og dyrke sex hver dag .så ja komme bare med dem .har så opdage at  det laver man ikke sjov med .ellers er bare sød og betale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Høvdingen skrev, for 16 timer siden:

Et noget ´underligt´ indlæg; i min verden er det altid ´kunden´ der ringer …..

Hejsa Høvding. Din verden er ikke nødvendigvis som så mange andres. Folk er forskellige, og mange af de kvinder som arbejder med salg og levering af sex, tilhører ofte helt andre kulturer. Og så er de her trods alt for pengenes skyld. Husk det. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 3 timer siden:

Hejsa Høvding. Din verden er ikke nødvendigvis som så mange andres. Folk er forskellige, og mange af de kvinder som arbejder med salg og levering af sex, tilhører ofte helt andre kulturer. Og så er de her trods alt for pengenes skyld. Husk det. :-D

noteret; der sker jo intet som helst ved, at vi har forskellige oplevelser, og dermed erfaringer ….. go´ dag …..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Løsning på ovennævnte problem er ret enkel, skift til mobil med Dual-Sim. Slå simkort 2 til og fra efter behov, alle kan blive trængende ;)

Fruen bliver heller ikke mistænksom, som hvis hun fandt en ekstra mobil eller lader.

Både Samsung, Huawei, Sony og flere har sådanne mobiler til fornuftige priser.

God fornøjelse derude :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...