MartinJ91 0 Skrevet 30. Juli, 2019 Hey Jeg skal prøve lidt nyt og ville derfor høre om nogle af jer har prøvet Selina? Hvad jeres oplevelser? https://annoncelight.dk/showad/265297 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 465 Skrevet 30. Juli, 2019 Hun har også gået under navnet Diana og Dirty Diana tror jeg, ikke positivt anmeldt som jeg husker det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 30. Juli, 2019 Hun har været med i Danmark ifølge Bubber for en del år tilbage så forundre mig om alderen nu også er helt rigtig Og hvis du har set eller har mulighed for at se afsnittet om prostitution får du et indblik i hvilken type hun er også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MartinJ91 0 Skrevet 30. Juli, 2019 Okay tak, holder mig væk så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 30. Juli, 2019 GenerationX skrev, for 2 timer siden: Hun har været med i Danmark ifølge Bubber for en del år tilbage så forundre mig om alderen nu også er helt rigtig Og hvis du har set eller har mulighed for at se afsnittet om prostitution får du et indblik i hvilken type hun er også Tror du forveksler 2 programmer. Hun har været med i "mit liv som luder", ligger på tv2 play og sendt i oktober 2018 Hendes alder passer fint, besøgte hende sidste år i Esbjerg. God service, sød og snakkesaglig pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 30. Juli, 2019 Har besøgt hende for en del år siden da hun startede i branchen. Dengang sød og lidt genert eller uskyldig. Jeg forsøgte et par gange de følgende år at lave en aftale uden held. Hun brændte mig af så gider ikke brugte krudt på hende. At hun så er vokset betragteligt i størrelse nu og slet ikke er min type længere er en helt anden snak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 30. Juli, 2019 Pophair skrev, for 6 timer siden: Tror du forveksler 2 programmer. Hun har været med i "mit liv som luder", ligger på tv2 play og sendt i oktober 2018 Hendes alder passer fint, besøgte hende sidste år i Esbjerg. God service, sød og snakkesaglig pige Må jo så indrømme jeg også har set det program så du kan sagtens have ret der Har dog ikke adgang til tv2play pt til at tjekke op på det, men dejligt du rettede mig så vi kan få de rigtige info ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 31. Juli, 2019 GenerationX skrev, for 35 minutter siden: Må jo så indrømme jeg også har set det program så du kan sagtens have ret der Har dog ikke adgang til tv2play pt til at tjekke op på det, men dejligt du rettede mig så vi kan få de rigtige info ud Helt ok Hun kan da selvfølgelig også være 26-28 år, hun er svær at bedømme, men om det er 24, eller 27, er for mig ligegyldigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 31. Juli, 2019 MartinJ91 skrev, for 16 timer siden: Hey Jeg skal prøve lidt nyt og ville derfor høre om nogle af jer har prøvet Selina? Hvad jeres oplevelser? https://annoncelight.dk/showad/265297 Nogle som har prøvet at læse dette opslag 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roden 223 Skrevet 31. Juli, 2019 Jeg besøgte hende for nogle måneder siden, og hun overdriver ikke i hendes annonce. Der er garanti for ægte liderlighed og våde orgasmer. Hun kan også lide slag i den bare, og blive trukket hårdt i sine bryst-pierceringer. Jeg havde en god oplevelse og kunne godt finde på at komme igen. Jeg husker også de dårlige anmeldelser fra starten af hendes karriere, hvor hun drev virksomheden fra et bo-sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julle26 76 Skrevet 4. August, 2019 Det kan da være beeeedøvende ligemeget om hun er 22 eller 28 hvi man kan lide det man ser på billederne, og de er autentiske og vellignende. Det personligt lyver jeg ikk om min alder fordi jeg er 26 men da jeg havde chauffør på skrev han jeg var 22 og ja det fik da nogen kunder i butikken jeg måske ellers ikke havde haft så kan da godt forstå nogen kvinder i branchen vælger at lyve om det, fordi ja, nogen mænd er lidt nogen grissbasser med den alder der, så vil de ikk betale en GP på 30 det samme som en på 25. Hvilket jo er dybt godnat når kvinden udfører præcis det samme arbejde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg