Hop til indhold

Recommended Posts

Hun har været med i Danmark ifølge Bubber for en del år tilbage så forundre mig om alderen nu også er helt rigtig :D Og hvis du har set eller har mulighed for at se afsnittet om prostitution får du et indblik i hvilken type hun er også :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
GenerationX skrev, for 2 timer siden:

Hun har været med i Danmark ifølge Bubber for en del år tilbage så forundre mig om alderen nu også er helt rigtig :D Og hvis du har set eller har mulighed for at se afsnittet om prostitution får du et indblik i hvilken type hun er også :D

Tror du forveksler 2 programmer. Hun har været med i "mit liv som luder", ligger på tv2 play og sendt i oktober 2018

Hendes alder passer fint, besøgte hende sidste år i Esbjerg. God service, sød og snakkesaglig pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende for en del år siden da hun startede i branchen. 

Dengang sød og lidt genert eller uskyldig. Jeg forsøgte et par gange de følgende år at lave en aftale uden held. Hun brændte mig af så gider ikke brugte krudt på hende. 

At hun så er vokset betragteligt i størrelse nu og slet ikke er min type længere er en helt anden snak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 6 timer siden:

Tror du forveksler 2 programmer. Hun har været med i "mit liv som luder", ligger på tv2 play og sendt i oktober 2018

Hendes alder passer fint, besøgte hende sidste år i Esbjerg. God service, sød og snakkesaglig pige

Må jo så indrømme jeg også har set det program så du kan sagtens have ret der :D  Har dog ikke adgang til tv2play pt til at tjekke op på det, men dejligt du rettede mig så vi kan få de rigtige info ud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
GenerationX skrev, for 35 minutter siden:

Må jo så indrømme jeg også har set det program så du kan sagtens have ret der :D  Har dog ikke adgang til tv2play pt til at tjekke op på det, men dejligt du rettede mig så vi kan få de rigtige info ud :D

Helt ok :)

Hun kan da selvfølgelig også være 26-28 år, hun er svær at bedømme, men om det er 24, eller 27, er for mig ligegyldigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for nogle måneder siden, og hun overdriver ikke i hendes annonce. Der er garanti for ægte liderlighed og våde orgasmer. Hun kan også lide slag i den bare, og blive trukket hårdt i sine bryst-pierceringer. Jeg havde en god oplevelse og kunne godt finde på at komme igen.

 

Jeg husker også de dårlige anmeldelser fra starten af hendes karriere, hvor hun drev virksomheden fra et bo-sted.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan da være beeeedøvende ligemeget om hun er 22 eller 28 hvi man kan lide det man ser på billederne, og de er autentiske og vellignende.
Det personligt lyver jeg ikk om min alder fordi jeg er 26 men da jeg havde chauffør på skrev han jeg var 22 og ja det fik da nogen kunder i butikken jeg måske ellers ikke havde haft så kan da godt forstå nogen kvinder i branchen vælger at lyve om det, fordi ja, nogen mænd er lidt nogen grissbasser med den alder der, så vil  de ikk betale en GP på 30 det samme som en på 25. Hvilket jo er dybt godnat når kvinden udfører præcis det samme arbejde
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...