Hop til indhold
Guest Fatman

Cat Randers

Recommended Posts

Guest Fatman

Var forbi forleden eftermiddag hos Cat. Ringede til hende for at høre om hun havde åbent, hvilke hun hun have. Dette blev igen en fantastisk oplevelse. Hun giver en oplevelse, som jeg ikke ikke har prøvet andre steder. Glæder mig hver gang jeg er på vej til hende. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi forleden eftermiddag hos Cat. Ringede til hende for at høre om hun havde åbent, hvilke hun hun have. Dette blev igen en fantastisk oplevelse. Hun giver en oplevelse, som jeg ikke ikke har prøvet andre steder. Glæder mig hver gang jeg er på vej til hende. :D

Massage only eller? Er hun lækker eller hvordan ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Massage only eller? Er hun lækker eller hvordan ?

Lækker eller hvordan?

Tjah du ville nok ikke vende dig om efter hende, hvis du mødte hende på gaden. Et specielt, ikke særlig kønt ansigt. Små bryster og lille krop som mange andre thaier.

Men men men

Hun er bare sexet, sød og charmerende.

Massagen starter med, at du ligger på maven og hun lægger et håndklæde over dine nedre dele og så får du ellers tur. Hun sætter sig mellem dine ben og spreder dem godt og så er der ellers dømt massage til lår, boller, baller og stjerne. Når hun er færdig med bagsiden er du sandsynligvis godt kørt op og kan nemt overtales til et hj, som hun er særdeles god til.

Hun er venlig, sjov og fræk. Hvis du behandler hende ordentligt og med respekt kan du måske endda få lov at lege lidt med hendes frække lille røv, mens hun arbejder på at lette dit tryk i et super HJ.

Vær sød ved hende!

- og nyd det ;)

mvh.

Soi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Har for ca 14 dage siden været forbi Cat igen. Virkelig en god massage.

tænker om der er nogen der har fået andet end hj af hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har for ca 14 dage siden været forbi Cat igen. Virkelig en god massage.

tænker om der er nogen der har fået andet end hj af hende?

Har også været hos Cat med god behandling til følge, har fået fantastiske HJ. Kunne også ønske mig at vide om der er mere at hente, kom frisk, jer der måtte have prøvet mere.

Ellers noget nyt i Randers der er værd at prøve, anyone.

Jeg ser Vester Voldgade 1A er lukket op igen, nogen der ved om Jenny stadig arbejder der??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi forleden eftermiddag hos Cat. Ringede til hende for at høre om hun havde åbent, hvilke hun hun have. Dette blev igen en fantastisk oplevelse. Hun giver en oplevelse, som jeg ikke ikke har prøvet andre steder. Glæder mig hver gang jeg er på vej til hende. :D

hvad er adressen og telefonnr. på hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke af at hun har en hjemmeside

Vester Kirkestræde, nr 4 tror jeg. Men reserver tid på 50215022, for hun har godt nok altid travlt. Hvis du er heldig med at være den eneste, kan du så ikke lige undersøge om det er muligt at få mere end hj, feks blowjob eller fuldpakke. Jeg har kun været heldig med HJ, men et godt et.

Hendes massage er ikke det bedste, men hun arbejder virkelig med baller, boller og lille Bulder, hvilket er en oplevelse i sig selv et par gange. Man bliver så overrasket over det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...