Hop til indhold
norbert

Amanda i Valby - Super godt :-)

Recommended Posts

:)

Så lykkedes det, jeg var et smut forbi Amanda i Valby.

https://www.shemalewiki.com/?id=998&reviewid=12039&lan=da

Havde aftalt en halv time til gensidig oralsex, og det var en af de rigtigt gode transbesøg - jeg fik hvad jeg kom efter, og hendes pik er lækker stor- og knaldhård  :-) Tror kun jeg har set større trans pik hos Ellen.....

Vi nød hinandens pikke i en lille halv time, hvor det endte med, at jeg fyrede kanon af i/ og omkring hendes mund - hun havde godt med sp..m i ansigtet bagefter.

MEGET stor mulighed for gentagelse. Husk dog at tjekke forlæbestift på dine læber inden du går :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 19 timer siden:

Hvor ca i valby og hva gav du ??

Hun ser lidt stor ud fysisk - hvor høj vil du mene hun er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
norbert skrev, den 29/7/2019 at 15:09:

:)

Så lykkedes det, jeg var et smut forbi Amanda i Valby.

https://www.shemalewiki.com/?id=998&reviewid=12039&lan=da

Havde aftalt en halv time til gensidig oralsex, og det var en af de rigtigt gode transbesøg - jeg fik hvad jeg kom efter, og hendes pik er lækker stor- og knaldhård  :-) Tror kun jeg har set større trans pik hos Ellen.....

Vi nød hinandens pikke i en lille halv time, hvor det endte med, at jeg fyrede kanon af i/ og omkring hendes mund - hun havde godt med sp..m i ansigtet bagefter.

MEGET stor mulighed for gentagelse. Husk dog at tjekke forlæbestift på dine læber inden du går :-)

Sjovt jeg synes klart at amanda er større udrustet end ellen

Del dette indlæg


Link til indlæg
newgame skrev, for 7 timer siden:

Sjovt jeg synes klart at amanda er større udrustet end ellen

Det er også muligt, det er flere år siden jeg sidst var på besøg ved Ellen.

Og jeg blev virkeligt positivt overrasket over Amandas udstyr :-)

 

Til 1955:

Vil tippe Amanda til ca. 180 og så de høje hæle :-) men ikke stor fysik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter Norberts fine anmeldelse måtte jeg også besøge Amanda. Efter at være blevet skuffet et par gange med størrelsen og funktionen af udstyret på andre transer, så lød det til at Amanda kunne levere varen.

Hun var let at kommunikere med pr. telefon og sms og jeg fik en aftale i stand hvor jeg skulle tages bagi på ryggen og have et hand-job samtidigt. Hun var hurtigt stiv og var dygtig til bolleriet. Hendes pik er virkelig stor og tyk, så man bliver godt fyldt ud.

Stedet: en lejlighed i en opgang i et stort lejlighedskompleks, men fine parkeringsforhold udenfor. Hun kan også nås med et gåtur fra Sjælør station.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elindco

Hvem vil i skyde på der har den største pik Ellen eller Amanda.. Jeg har prøvet Ellen og hun er rimlig stor 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen

ja det kan hun sagtens finde ud af... skubber numsen tilbage i takt med der stødes - supersød og fræk er hun - altid veloplagt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende. Syntes dog hun brokkede sig over det ene og det andet. Skulle jeg besøge hende igen var det for at prøve at få hendes stift i røven og for hendes kys.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil klart mene at Amandas er større end ellens.

noget tykkere. Men synes dog hun er bedre passiv end aktiv da hun er lidt for påpasselig og har lidt svært ved at presse den ind. Der er Ellen mere hardcore.

dog lidt ærgerligt at hun ikke har fået lavet bryster :-( Altså Amanda. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...