Hop til indhold

Besøg af pige på hotel

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal en uge på hotel for firmaets regning ifb. med noget arbejde i hovedstaden. Jeg overvejer at benytte lejligheden til at få lækkert selskab af en sb eller glædespige på værelset  

Jeg har hørt at hoteller er gode til at spotte den slags og fakturere for en ekstra overnatning. Er der nogle der har erfaring her? Vil nødigt at chefen skal se sådan noget på fakturaen. 

Skrevet
Løjtnanten skrev, for 1 minut siden:

Jeg skal en uge på hotel for firmaets regning ifb. med noget arbejde i hovedstaden. Jeg overvejer at benytte lejligheden til at få lækkert selskab af en sb eller glædespige på værelset  

Jeg har hørt at hoteller er gode til at spotte den slags og fakturere for en ekstra overnatning. Er der nogle der har erfaring her? Vil nødigt at chefen skal se sådan noget på fakturaen. 

Det er så ikke mit indtryk, at et hoteller bare sidder en ekstra overnatning på en regning, hvis man har haft besøg af kvinde en time eller to.  I øvrigt ville det ved overnatning, næppe være et problem af få to fakturaer, således at den til dit firma kun indeholder dig, og resten på faktura to

Skrevet

Havde min først hotel oplevelse i lørdags og der var ikke noget gik udenfor at mødes med hende og så gik vi op på mit værelse 

Jeg havde dog besøgt hende en del gange før så vi kendte godt hinanden 

Skrevet

Det er intet problem at få hotellet til at dele regningen op. Det har jeg fået gjort utallige gange af hensyn til SKAT :)

Går jo ikke at GP/SB/Kæreste udgifter trækkes fra ;)

Skrevet

Du vælger bare to personer pr. værelse. 

Så er alt i orden :-)  

Skrevet

Der er intet der forhindre dig i at modtage en gæst på værelset, medmindre det er en overnatning selvfølgelig. så du kan blot aftale at vedkommende ringer til dig ved ankomst og så hente i receptionen, eller udenfor:), du kan også give receptionen besked om der kommer en gæst, så ringer de op når vedkommende ankommer, det er selvfølgelig ikke så diskret ^_^, men er det ikke et sted du kommer regelmæssigt, så kan du jo være ligeglad. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.