Hop til indhold
Løjtnanten

Besøg af pige på hotel

Recommended Posts

Jeg skal en uge på hotel for firmaets regning ifb. med noget arbejde i hovedstaden. Jeg overvejer at benytte lejligheden til at få lækkert selskab af en sb eller glædespige på værelset  

Jeg har hørt at hoteller er gode til at spotte den slags og fakturere for en ekstra overnatning. Er der nogle der har erfaring her? Vil nødigt at chefen skal se sådan noget på fakturaen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Løjtnanten skrev, for 1 minut siden:

Jeg skal en uge på hotel for firmaets regning ifb. med noget arbejde i hovedstaden. Jeg overvejer at benytte lejligheden til at få lækkert selskab af en sb eller glædespige på værelset  

Jeg har hørt at hoteller er gode til at spotte den slags og fakturere for en ekstra overnatning. Er der nogle der har erfaring her? Vil nødigt at chefen skal se sådan noget på fakturaen. 

Det er så ikke mit indtryk, at et hoteller bare sidder en ekstra overnatning på en regning, hvis man har haft besøg af kvinde en time eller to.  I øvrigt ville det ved overnatning, næppe være et problem af få to fakturaer, således at den til dit firma kun indeholder dig, og resten på faktura to

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde min først hotel oplevelse i lørdags og der var ikke noget gik udenfor at mødes med hende og så gik vi op på mit værelse 

Jeg havde dog besøgt hende en del gange før så vi kendte godt hinanden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Der er intet der forhindre dig i at modtage en gæst på værelset, medmindre det er en overnatning selvfølgelig. så du kan blot aftale at vedkommende ringer til dig ved ankomst og så hente i receptionen, eller udenfor:), du kan også give receptionen besked om der kommer en gæst, så ringer de op når vedkommende ankommer, det er selvfølgelig ikke så diskret ^_^, men er det ikke et sted du kommer regelmæssigt, så kan du jo være ligeglad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...