Hop til indhold
Oldtimer

Hyggelig, sjov og eksperimenterende GP?

Recommended Posts

Hej alle.

Det lader desværre til at den skønne #Malua har meldt sig ud af denne branche (i hvert fald for en rum tid). Jeg savner nu en GP, der kan erstatte nogle af de fornøjelige stunder med hende (og tilføje sine egne).

Malua er jo en ikke helt ung pige, men hun er afklaret, sød, sjov og dejlig at dyrke sex med. Jeg savner en med nogle af disse kvaliteter. Udseendet er knapt så vigtigt (faktisk er Malua ikke en pige jeg normalt ville gå efter), det vigtigste er, at man kan mødes, have det sjovt og rart og lege med nogle fantasier. Hvis hun har lidt kostumer at lege med, gør det kun det hele sjovere (brudeudstyr, stuepige, festpige, fysioterapeut o.s.v) Jeg har også ideer om lettere bondage (både hun og jeg). Fantasierne har ingen grænser, men de handler udelukkende om blide, dejlige ting og indeholder ingen anale lege.

Nationalitet er heller ikke vigtigt, men vi skal kunne tale sammen på dansk, engelsk eller tysk og mere end blot de seksuelle gloser.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...