Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var en tur forbi i forrige uge. Det var en aften kl. 20 og havde bestilt 1 time Kassap ved Sophie.

Stedet er med indgang til et solcenter - så det er jo egentlig meget fint, seng og værelse højere standard end i Smallegade.

Selve Kassap massagen skal opleves og standarden er helt i top.

Anbefaling herfra hvis man vil prøve noget ekstraordinært og vil prøve noget nyt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skulle det prøves, og jeg må nok sige at det er anderledes, men hold nu kæft hvor var det dejligt. Men ikke nok med det, hold nu op hvor er Sophie dog sød, jeg fik en kop dejlig kaffe, da hun lige skulle ordne nogle ting først, og da hun kom tilbage var der ingen hastværk, og man følte sig MEGET velkommen. selve "massagen" er helt speciel, og hvem elsker ikke at "bollerne" bliver nusset godt og grundigt, og en finger op bag fik man også (så nu er jeg ikke jomfru mere :D ) det er helt sikkert noget jeg kan anbefale Guys, det er fandeme skønt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!

Er denne Sophie hende der engang var hos Woraya ?

Hun snakkede halvt Dansk/Svensk, og havde et stort krøllet hår.

 

/Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden! skrev, for 9 timer siden:

Ja, det var hende :)

 

Mener at hun hed Linda da hun arbejdede på Vigerslevvej, men hun hedder så Sophie de 2 steder?  Hun er så ikke længere til fuld pakke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!

Mit spørgsmål gik ikke på fuldpakke, men om det var den samme Sophie der nu giver kassap massage, som også var afbildet på billedet i det indsendte link.

Jeg mødte hende som Sophia (eller Sophie) hos Woraya, og der gav hun fuldpakke.

Redigeret af Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 3 timer siden:

Mener at hun hed Linda da hun arbejdede på Vigerslevvej, men hun hedder så Sophie de 2 steder?  Hun er så ikke længere til fuld pakke?

Linda var indehaveren af Vigerslevvej, lidt buttet og moden som Sofie, men ligner i øvrigt ikke Sofie.

Sofie hed Sofie da hun var på Vigerslevvej, og nu også hvor hun er hos Phin Wellness.

Ingen i tråden har imidlertid bekræftet at det er samme Sofie/Sophie som giver Kassap på Godthåbsvej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Den listede pris for kassap er det inkl. udløsning?

Det vil jeg da meget håbe det er. Jeg tænker lidt, man er godt liderlig, sidder/ligger og får masseret bollerne, højst sandsynligt med stivert på hele tiden. Jeg forestiller mig kanonen meget nemt kan gå af på den måde :)

Det ville da være sørgeligt hvis massagen allerede sluttede efter 5 -10 min :) 

Redigeret af Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!

Jeg kan ikke finde ud af hvilken af trådene på anmeldelses boardet jeg skal skrive i, den ene omhandler en masse ævl og bævl omkring retskrivning/gramatik, og den anden henviser til Smallegade.

Anyway; her får I min fortalt min oplevelse hos dejlige Sophie med 1 time kassap massage.

Havde reserveret tid, og er der 10 min før, det var en god ide, fordi det var pænt svært at finde en parkeringsplads i sidegaderne.

Gik direkte ind i solcentret, og ringede på kassap massage døren.

En glad og smilende Sophie kom ud og åbnede og vi fik bekræftet booking, og jeg var den rette der mødte op.

1 time kassap massage hvad mon det er? jeg har jo prøvet en masse thai massage igennem mine godt og vel 24-25 år i gamet, så for første gang i længere tid var jeg en kende nervøs. Var det virkelig så interessant at få nulret bollerne en hel stiv (!) time.

Ja det var det må man sige det er. Det er tidligere her beskrevet meget godt hvad selve massagen går ud på, og også det med en finger i prutten. Det må jeg så konstatere bare ikke er mig, og det fangede Sophie hurtigt.

En rimelig kraftig sædtung stivert havde bygget sig op, og massagen begyndte mere og mere at koncentrere sig om stang end om bollerne.

Dog kunne Sophie et trick - bilder jeg mig ind - da udløsningen var nær, placerede hun sin ene hånd rundt om pikkens rod og bollerne, og holdt i et specielt greb, så jeg kunne mærke jeg ville komme, men kom ikke. Der holdt hun mig hen i hvad jeg fornemmer var et par minutter, mens hun stadig spillede mig af og til sidst kunne jeg så ikke holde tilbage længere.

Normalt vis, når det er oppe over for mig, er det ret tæt til point-of-no-return så og sige, så det var helt nyt for mig at blive holdt hen så længe.

Så;

Kommer jeg igen: Helt bestemt. 

Lokalerne: Meget diskret, og rent og lækkert.

Sophie: Dejlig sød, med det varmeste thai smil. Super sprudlende humør. Hun virker helt klart afklaret med det hun laver. Og lægger en ære i at gøre det godt.

Pris: 1200 kr incl. HJ og finger i måsen. Det kan jo diskuteres om det er for dyrt med en avanceret spiller til 1200 kr, men det var en dejlig time at ligge og slappe af, og så med det lækreste HJ til afslutning, og i betragtning af man andre steder måske nemt at sluppet stort set det samme når alt oliesjask og mersalg er overstået, så var det her en af de gange hvor jeg kørte glad hjem uden at have bondeanger over at have brugt penge på det.

/Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden! skrev, for 18 timer siden:

Var det virkelig så interessant at få nulret bollerne en hel stiv (!) time.

Ja det var det må man sige det er

Bare for at være helt sikker: Det var en time kun med massage af pik, boller og røv? Jeg blev usikker, fordi du skriver du var sædtung og at hun gik i gang med pik med det samme ...

Jeg har selv fået relativt avancerede HJ efter en massage og synes måske prisen ligger pænt over markedslejet for det. På den anden side gives der mange ringe og korte hj for de mere typiske markedspriser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!
Bebop skrev, for 5 timer siden:

Bare for at være helt sikker: Det var en time kun med massage af pik, boller og røv? Jeg blev usikker, fordi du skriver du var sædtung og at hun gik i gang med pik med det samme ...

Jeg har selv fået relativt avancerede HJ efter en massage og synes måske prisen ligger pænt over markedslejet for det. På den anden side gives der mange ringe og korte hj for de mere typiske markedspriser.

Jeg kan ikke se noget sted i min anmeldelse at jeg har skrevet at hun gik igang med pikken med det samme. 

Jeg skriver at der blev opbygget en gedign sædtung stivert gennem nosse/røv massagen (hvor jeg ikke brød mig om røv delen), og til sidst blev fokus mere og mere drejet over på pikken. Det var bestemt ikke fordi der ikke manglede "håndtering" af pikken undervejs i nosse massagen, f.eks. når den blev for stiv, og hun kunne høre på mit åndedræt at det kom tættere på, sagde hun blot "ikke nu, lidt senere".

Jeg fornemmer, på trods af det var mit første besøg, at hun forsøger at lave en god ligevægt i selve den seriøse del der er kassap massagen, men samtidig også holde manden interesseret, ved at opbygge noget rigtig lækkert.

Jeg skal ikke kunne sige om dem der er meget hurtigere i aftrækkeren, kan skyde kanonen af ved blot nossemassage, men sker det tænker jeg at der vel nok er plads til anden affyring. Hun virker ihvertfald meget i ligevægt med det hun laver, og er bestemt ikke pik forskrækket. 

Alt sæden blev iøvrigt malket ud i hendes hånd, det var kun et par enkelte dråber der landede på min krop.

Jeg blev ikke tilbudt bad, så det ved jeg ærlig talt ikke om man kan få på stedet, men hun sørgede for at jeg var tørret helt af både for sæddråber og olierester.

Iøvrigt den olie hun benytter virker i min næse rimelig duftneutral, så man kommer ikke hjem og stinker som en halv frituregryde.

Kommer jeg igen er det pga. hun er super sød, og blot det faktum at ligge en times tid og slappe helt af, uden at skulle yde noget, samt at få skudt safterne af, vil være nok til jeg kommer igen. Jeg må dog betvivle den rent fysiske virkning af massage på nosserne, men når det er noget de gjorde i gamle dage i thailand, så er det vel rigtigt.....

/Smeden!

Redigeret af Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden! skrev, for 39 minutter siden:

Jeg kan ikke se noget sted i min anmeldelse at jeg har skrevet at hun gik igang med pikken med det samme

My bad, jeg læste det forkert i farten! Tak for uddybning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!
Bebop skrev, for 50 minutter siden:

My bad, jeg læste det forkert i farten! Tak for uddybning.

Helt ok! Det er jo bare at spørge, så vi er klædt på (!) så godt som muligt når vi er ude på sjov :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...