Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg prøvede at booke en af de unge instagram-piger her til aften. En af dem der som alle folk siger "hun er fake", eller "prøv at ringe, og tag en for holdet"... Det lykkedes mig, med relativt kort varsel at få en aftale med Alesia (hun er kun til hotel-/hjemmebesøg) :

Alesia 

Så jeg tog en for holdet (i må godt sige tak senere).... Jeg havde luret at ansigtsfotoet ikke var originalt, men da jeg kunne se at kroppen på billederne ikke tilhørte instagram-pigen, tænkte jeg at det nok var originalt. Så jeg satte en aftale i stand. Hun svarede whatsapp ret hurtigt, men havde lige noget andet hun skulle først, så vi skød aftalen en times tid. Det var værd at vente på.

Pigen der dukkede op var rigtigt nok hende på billederne, dog ikke ansigtet. Men hun var lidt derhenad, så det er vel ok. Hun var ikke Ukrainer, men da jeg alligevel ikke havde planer om at tale ukrainsk med hende, så gik det jo nok også. 

Hun lagde ud med et lille tantekys, og fik sin betaling (hun er prismæssigt i den høje ende for østeruopæerne, men jeg synes altså at hun er den ekstra plovmand værd). Herefter gik det slag i slag. Hun tændte ikke engang for tiden før hun havde taget tøjet af. Vi gik til makronerne. Hun giver dog kun tantekys, men er ret vild med at få kysset på sine siliconebryster. Blow er med gummi, men hun gør det tilgengæld ret godt. Hun lever sig fint ind i sexen, hun var (eller lod i hvertfald godt som om), ikke så vant til at blive taget så dybt, som jeg lagde ud med, så jeg måtte skifte stilling nogle gange for at finde noget der passede os begge fint, men så gik det også fint for sig. Naboerne var ikke i tvivl om hvad der skete, for hun fik sat ordentlig lyd på da hun kom første gang. 

Hendes engelsk er næsten perfekt, og vi talte godt sammen bagefter. Først da tiden var helt gået, spurgte hun om hun måtte tage et bad, og da hun var færdig, gik vi rundt og fandt hendes tøj de forskellige steder det var blevet smidt hen, og til sidst kyssede hun mig farvel. 

Hun lod mig vide at hun kun er her et par uger endnu, hvorefter hun vil holde sommerferie, så hvis der er nogen der skal prøve, så er det med at springe til. 

Jeg bad hende om at gemme mit nummer, så hun kunne ringe, hvis/når hun kommer til Danmark igen. For der er god sandsynlighed for at jeg vil se hende igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...