Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Coffee.

Billederne er vellignende og klart af hende. Hun har en lækker krop.

Hun var meget på, sød og snakkende - jeg havde kun bestilt massage og HJ, men hun ville bestemt gerne mere. Det var nu på en meget behagelig måde, hun prøvede at tænde mig til mere.

Jeg fik så bestemt valuta for pengene, hun var virkelig god og på og ydede en service langt over hvad jeg kunne have forventet. Massagen foregik nøgen og hun var ikke nærig med berøringer - og brysterne kom også fint i arbejde under massagen.

Så alt i alt - kan hun bestemt anbefales - både til massage og tror bestemt også, at man roligt kan vælge yderligere service end det;)

Coffee

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænkte det var tid at give tilbage... det er meget sjældent, jeg er sammen med nogen, uden positive anmeldelser herinde.

Det giver sikkerhed for gode oplevelser for alle parter:)

Og har bestemt haft meget stor glæde af andres anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaleWhale skrev, for 9 timer siden:

Hvor i Vanløse er det ca ?

 

Ups, i den anden tråd om Coffee fik jeg faktisk at vide at det er ved Islev station.
Hvis stedet er det jeg tror, så er det lidt "snusket" udefra, hvordan er der indenfor ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fornuftigt indenfor - ikke luksuriøst, men rent, pænt og ok hyggeligt.

Ja - selve villaen er ikke specielt indbydende - men indenfor er det noget bedre:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...