Hop til indhold

Recommended Posts

Er bange for en ny bruger med et indlæg ikke virker som en troværdig kilde, så holder mig til de forgående anmeldelser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thai tumbe skrev, for 5 timer siden:

Var lige forbi hos Raya i Esbjerg.

https://annoncelight.dk/showad/255008

En sød lille sag der yder fuld program.

Kan kun varmt anbefales, trods tidligere dårlige anmeldelser at selve stedet.

"ved ikke hvor længe Raya har været på stedet men tror ikke hun skyldes de dårlige anmeldelser"

Jeg kommer helt sikkert igen  

"Tumbe"..hvad betyder det egentligt??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde nok en fornemmelse af at en ny bruger ville få ca sådan en tilbagemelding.

Jeg skrev min besked mest fordi der er andre der ikke forstår der ikke er flere tilbagemeldinger omkring de forskellige piger i esbjerg.

Men ovenstående forklarer måske hvorfor.

Jeg er generelt fuldstændig ligeglad med hvad i bruger oplysningerne til, jeg skal ikke sælge noget. Men nu behøver jeg ikke længere ha "dårlig samvittighed" over ikke at deltage i beskrivelserne af div piger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chance86 skrev, for 20 timer siden:

Har du priser og sted  hun høre til ville være rart 

Jeg tog en time til 1500, der er sikkert kortere tider der er billigere.

Stedet har haft et rimeligt blakket ry førhen men ligesom pigerne skifter så skifter oplevelserne også.

Jeg har haft flere gode oplevelser med Raya,  og du får adressen når du ringer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thai tumbe skrev, for 1 time siden:

Jeg tog en time til 1500, der er sikkert kortere tider der er billigere.

Stedet har haft et rimeligt blakket ry førhen men ligesom pigerne skifter så skifter oplevelserne også.

Jeg har haft flere gode oplevelser med Raya,  og du får adressen når du ringer 


En ting der undre mig er hvor mange gange har du været der, først skriver du "Var lige forbi hos Raya i Esbjerg." og "ved ikke hvor længe Raya har været på stedet men tror ikke hun skyldes de dårlige anmeldelser"

I dette indlæg skriver du "Jeg har haft flere gode oplevelser med Raya"

Er det så flere gode oplevelser den ene gang første indlæg antyder, eller har du mange gange besøgt hende siden de flere gode oplevelser.  Og har du besøgt hende overtid kan det jo give et hint om hun har været der en uge en måned eller 2 måneder osv.

Redigeret af Den lille hårde
tekst manglede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille hårde skrev, for 22 timer siden:


En ting der undre mig er hvor mange gange har du været der, først skriver du "Var lige forbi hos Raya i Esbjerg." og "ved ikke hvor længe Raya har været på stedet men tror ikke hun skyldes de dårlige anmeldelser"

I dette indlæg skriver du "Jeg har haft flere gode oplevelser med Raya"

Er det så flere gode oplevelser den ene gang første indlæg antyder, eller har du mange gange besøgt hende siden de flere gode oplevelser.  Og har du besøgt hende overtid kan det jo give et hint om hun har været der en uge en måned eller 2 måneder osv.

Hvis du kigger lidt på datoen for første indlæg, det var der jeg mødte Raya først gang.

Derfor vidste jeg ikke hvor længe hun havde været der.

Nu er der jo gået lidt tid siden og jeg har besøgt hende flere gange og  har jeg haft flere gode oplevelser i den tid mellem de to datoer.

Raya er her stadig og hun har ingen planer om at rejse foreløbig, dog annoncere hun ikke så ofte mere.

Håber det gav svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...