Hop til indhold
PythagorianG

Kender i denne kvinde

Recommended Posts

Guest lurepikken
Thekingisback skrev, for 17 timer siden:

Hun går også under et andet navn Lis. og hun er helt fantastisk

Hvis du nu kigger ekstra bladet i dag, så går hun under navnet Lea..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun har altid af en eller anden grund mange forskellige annoncer.

Har besøgt hende én gang og blev temmelig skuffet for en noget overfladisk behandling. Sød og smilende var hun, men det stoppede efter betalingen. Kondom på en slap pik og en utålmodig GP er ikke en god cocktail. Så desværre nej herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 31/7/2019 at 09:44:

Ja hun har altid af en eller anden grund mange forskellige annoncer.

Har besøgt hende én gang og blev temmelig skuffet for en noget overfladisk behandling. Sød og smilende var hun, men det stoppede efter betalingen. Kondom på en slap pik og en utålmodig GP er ikke en god cocktail. Så desværre nej herfra.

Seriøst? Hun er faktisk den vildeste jeg nogensinde har oplevet! Der var alt fra anal, mega, super,mega smilende og charmerende. 

 

Hvad var det, som var skuffende ? Bare af ren nysgerrighed 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PythagorianG skrev, den 1.8.2019 at 20:27:

Seriøst? Hun er faktisk den vildeste jeg nogensinde har oplevet! Der var alt fra anal, mega, super,mega smilende og charmerende. 

 

Hvad var det, som var skuffende ? Bare af ren nysgerrighed 

Jamen det har jeg jo allerede svaret på.....Kondom på næsten inden jeg fik tøjet af.....det er 100% turn-off. Os skulle det bare overstås fra hendes side. Skuffelsen bestod også i at mine forventninger var skruet lidt op, efter andre gode anmeldelser. Det i sig selv var selvfølgelig en skuffelse. Jeg bestilte 15 min, med dansk i forskellige stillinger.....Jeg tænker du nok har valgt mindst 30 min. Det burde bare ikke være grund nok i sig selv til en kedelig oplevelse. Måske var jeg bare uheldig den dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Måske var jeg bare uheldig den dag.

Jo, men hvad forventer du, når du booker 15 min? Så køber du jo netop en quickie. Havde du valgt længere tid ville der jo netop være tid til blow og sex, så hun slap for at putte gummi på en slap pik.

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 20 timer siden:

Jo, men hvad forventer du, når du booker 15 min? Så køber du jo netop en quickie. Havde du valgt længere tid ville der jo netop være tid til blow og sex, så hun slap for at putte gummi på en slap pik.

Arh helt ærlig Lange.....Det passer jo ikke. Om det er fordi du aldrig har købt 15 min. ved jeg så ikke. Selvfølgelig er der jo tid til både blow og sex....det er jo dét jeg betaler for - også ved 15 min. Dog forventer jeg selvfølgelig ikke GFE og kys, selvom det også kan forekomme hos nogle piger i det tidsrum. Jeg kan oplyse dig om, at det er yderst sjældent det er sket, at en pige har forsøgt at sætte kondom på min pik som det første. Jeg kan da også fortælle, at ved 15 min. kan man få blow (med eller uden), sex i flere forskellige stillinger og tid til at komme i tøjet, hos langt de fleste piger jeg har besøgt. Men selvfølgelig er kvaliteten svingende af det hele....sådan er det jo altid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok. Jeg har aldrig købt 15 minutter, da jeg aldrig ville kunne nå det jeg har brug for på 15 minutter. Tror dog, uden at vide det med sikkerhed, at nogen piger vil give en bedre service, hvis man bookede dem i længere tid. Men det er jo nok ikke nemt at generalisere om den slags ting. 

Måske du skulle prøve at booke hende igen i 30 minutter. Kunne jo være at hun bare havde en dårlig dag sidste gang. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg køber for det meste 15 min. da det ofte er rigeligt for mig. Men jeg burde måske også ta' 30 min. engang i mellem og få en bedre oplevelse, for det tror jeg bestemt generelt du har ret i. GFE og kys er jo også tit includeret i 30 minutter - i hvertfald hos de bedre piger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...