Hop til indhold

Exchange student - Blindfolded beaty

Featured Replies

Skrevet

Blindfolded beaty har jeg haft fornøjelsen af - Billeder er af hende - rigtig køn pige med drømmekrop -lækre ungpigebryster.

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge hende tre gange. Første gang privat, hvor dørtelefonen desværre ikke virkede, så hun måtte ned og hente mig - relativt forstyrrende for fantasien om en blindfolded skønhed der lå klar på sengen - men vi fik samlet op. Derefter to gange på forskellige hoteller - efter min smag, skal nævnes - kunne hotellerne godt være med lidt bedre standard.

Som der også tidligere er skrevet kan det være lidt omstændigt at få en aftale - jeg har også prøvet at i “indholdet” af aftalen, blev ændret et par timer før, pga følelsen ikke længere var der hos hende - indholdet blev ændret og aftalen holdt.

Det er selvfølgelig noget frustrerende, at man ikke helt ved om man kan få en aftale eller ej - men samtidig tænder det mig altså også - og jeg er synes, det er perfekt, at hun holder sine egne grænser og lyster.

Der findes ikke noget værre end at være sammen med en pige der ikke rigtig har lyst -  den er altså ikke fed hverken for pigen eller mig.

Jeg skal så til gengæld love - at har man først aftalt en fantasi med BB, så bliver der i den grad leveret - fuuuck hun er fræk.

Hendes blow er fuldstændig exceptionelt - vel det bedste jeg har prøvet - og man kan give den fuldstændig max gas med hende - et billede af at tage hende stående foran et spejl, med et fast greb om et bryst og hestehalen, høre hende klynke ophidset for hvert stød - sidder altså bare fast på nethinden - eller følelsen når man kommer hende i munden, hvor der med stort velbehag bliver slugt.

Hun er helt klart en af de frækkeste jeg har været sammen med og smuk samtidig. Håber der bliver en gang nummer fire;)

Exchange student

Skrevet

Tak for anmeldelsen, kan du indikere et prisniveau?

Eller i det mindste bare oplyse om prisen du betalte er "høj" eller "lav"?

Skrevet

Med så dejlig og smuk en pige - der har en vidunderlig indlevelse og leverer max i forhold til de aftalte fantasier - er jeg tilfreds med prisen;) 

Af respekt for hende, ønsker jeg ikke at fortælle prisen... billigt er det ikke - men kvaliteten og pris matcher for mig...

Skrevet

@Aidan1

Thank you so much for the review : ) !  

I can assure you that we will have a 4th time ;)!! at least from my interest : )

And yes I swallowed it with joy ; ) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.