Hop til indhold
Hedensted

Dina mosegårdsvej i Fjenneslev

Recommended Posts

Hej Gutter

Nogen der har mødt Dina i Fjenneslev.

havde fornøjelsen af hende for nogle måneder siden, og jeg vil super gerne høre fra andre der har mødt hende eller om i ved hvor jeg kan træffe hende henne udover i Fjenneslev?

håber på respons.

Dina var en super oplevelse, laver gerne en anmeldelse på et senere tidspunkt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fantastisk :)

Er du sikker på det er den samme pige som er i Fjenneslev ?

Stive :P , helt sikker kan jeg jo ikke være når jeg ikke har besøgt hende, men jow. Nu ved jeg ikke om du vitterligt kommer fra Hedensted, men Dina er langtfra fra noget nyt ansigt herovre østpå, hvor hun har haft sin skiftende gang på mange listige etablissementer. Hendes beskrivelser diverse steder har altid været næsten ens, ligesom den er på telefonsvareren hvis du ringer til Fjenneslev når hun er på. Så, jo, jeg er 99,8% sikker. I alt fald så sikker på at jeg tager hende når min logistik engang falder i hak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Tak for hjælpen :)

jamen jeg har haft fornøjelsen af at besøge hende en gang, og det skal ikke være min sidste gang ;) skal bare have det til at passe med en tur til øen....

om alderen er 28 eller 30 er for mig ligegyldig, hun var top service minded og havde god tid... helt klart en af mine bedste oplevelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I er da ikke for stive til at søge piger I to! :lol:

Dina cykler rundt omkring, og er skiftende mange steder. Sådan lige kan findes http://massage.side6.dk/bagsvaerdmodellerne

og

http://www.hvidovrepigerne.dk/index.php ... m/204-dina

Selv har jeg aldrig haft fornøjelsen selv om hun har stået på min liste i flere år. God fornøjelse!

hehehe gad ikke søge, da jeg sad og kiggede på fora, fra min telefon ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...