Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen, der ved, om det er muligt at finde en moden (50+) massør hos en af de talrige thaimassører i Randers?

Det skal gerne være en, der ikke er bleg for at tilbyde hj samt give en god, seriøs massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret tronheim.

Jeg kender godt Siam, og hun er sød og dejlig og ikke mindst dygtig, men hun er vel næppe 50. Desuden føler jeg mig eventyrlysten, så var nysgerrig efter at vide, om der var nogen, der havde kendskab til andre "ældre" thaikvinder? Det kunne også være, at der var nogen, der har kendskab til thaimassører, der er buttede eller plussize? Jeg leder med andre ord efter en, der ikke er som thaimassører er flest: unge og tynde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Katten i Randers er 52 år

Der er mange anmeldelser af hende herinde

Blot søg på Kat i Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Coburn skrev, den 29/7/2019 at 14:28:

Tak for svaret tronheim.

Jeg kender godt Siam, og hun er sød og dejlig og ikke mindst dygtig, men hun er vel næppe 50. Desuden føler jeg mig eventyrlysten, så var nysgerrig efter at vide, om der var nogen, der havde kendskab til andre "ældre" thaikvinder? Det kunne også være, at der var nogen, der har kendskab til thaimassører, der er buttede eller plussize? Jeg leder med andre ord efter en, der ikke er som thaimassører er flest: unge og tynde. 

Har du overvejet Viborgvej 110?

Hos mutter selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, den 2.8.2019 at 20:15:

Prøv Jai Thai Massage Himmestrupvej 11, 8850 Bjerringbro Tlf: 30600993 

Hun er 50+ og giver gerne en hånd trold.

Bamsefyr, hvad er dine erfaringer med Jai? Er hun dygtig til at massere, og spørger hun bare efter endt massage om man vil have noget mere, eller antyder hendes massage, at der er mere at komme efter? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes hun er god til at give massage. Der er håndklæde på og af. Du kan selv vise du vil have mere, hvis hun ikke selv tilbyder det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Bamsefyr skrev, for 1 time siden:

Jeg synes hun er god til at give massage. Der er håndklæde på og af. Du kan selv vise du vil have mere, hvis hun ikke selv tilbyder det.

Det vil sige stådreng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, den ‎06‎-‎08‎-‎2019 at 18:08:

Jeg synes hun er god til at give massage. Der er håndklæde på og af. Du kan selv vise du vil have mere, hvis hun ikke selv tilbyder det.

Hej Bamsefyr

Taler hun dansk, jeg mener svarer hun på sms, eller skal  der ringes?

Er det samme priser som i Randers?

Del dette indlæg


Link til indlæg
bananrepu9 skrev, for 22 timer siden:

Hej Bamsefyr

Taler hun dansk, jeg mener svarer hun på sms, eller skal  der ringes?

Er det samme priser som i Randers?

Hun taler Thai dansk. Jeg ringer til hende og prisen er 300 kr. for massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...