Hop til indhold

Scarlett - Cassiopeia

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes måske ikke beskrivelsen af hende på Cassiopeias hjemmeside rammer helt plet. Jeg havde lidt en anden forventning end den pige der kom ind af døren.

Jeg synes hun har et lidt mere råt udtryk, end beskrivelsen antyder. Men hun er en køn og flot pige. Super sød at snakke med - virkelig behagelig og åben - og så er hun møgfrækt i sengen.

Den fik virkelig gas og hun var bare med på den værste. Selvom om det var møgvarmt og sveden bare begyndte at drive - var der intet der stoppede legen.

Super frækt at tage hende foran spejlet i en doggy for fuld skrue - og et klap eller to bagi tændte bare.

En klar anbefaling herfra - virkelig en sød pige, der forstår at give den gas.

Scarlett

Skrevet

Indgangen ser ganske så diskrét ud - stemmer det? Eller er der meget trafik...?

:)

Skrevet
Karsteng skrev, for 1 minut siden:

Der er stort set intet trafik på vej ind til Cassiopeia 

Skrevet

Det er en stille sidevej på Østerbro - meget lidt trafik.

Så mere diskret indgang fås nok ikke på Østerbro, men det er et kendt lysthus, der har eksisteret i mange år, så naboerne ved nok godt hvad der foregår;)

De gange jeg har været der, har de været søde til at åbne hurtigt.

og de har et dejligt system med lamper i stedet for bank på døren, så man ikke bliver forstyrret:)

Skrevet
Aidan1 skrev, 1 time siden:

Det er en stille sidevej på Østerbro - meget lidt trafik.

Så mere diskret indgang fås nok ikke på Østerbro, men det er et kendt lysthus, der har eksisteret i mange år, så naboerne ved nok godt hvad der foregår;)

De gange jeg har været der, har de været søde til at åbne hurtigt.

og de har et dejligt system med lamper i stedet for bank på døren, så man ikke bliver forstyrret:)

Tak. Godt at vide for fremtidens udskeielser :D

Skrevet
Karsteng skrev, for 2 timer siden:

“Cassiopeia er flyttet tilbage til Ringstedgade. Det er bestemt ikke et diskret sted, så det skal man nok lige vende sig til.

da jeg kom, var en ung kvinde ufærdig med at bakse en klapvogn en, så jeg passerede opgangen for at lade henånde få fred til at komme op. Det var åbenbart tydeligt, hvilket ærinde jeg var ude i, for hun lukkede op ig spurgte, om jeg skulle ind, hvilket jeg benægtede. Hun gav dog ikke op og spurgte, om jeg var sikket, så jeg erkendte. Hun gav plads til at jeg kunne komme ind, fik sit barn til at flytte sig og sagde: "Det er nede i kælderen, bare bank på". Hun virkede meget afklaret med at have et bordel i kælderen, så det fik mig til at føle mig mere afslappet.”

Dette er fra min anmeldelse af Claudia (særdeles anbefalelsesværdig), men her handler det om en oplevelse, jeg havde første gang, jeg ville på besøg.

Skrevet

Tak for en fin anmeldelse. Rart at se anmeldelser af danske piger på danske bordeller. De er ellers gledet mere og mere i baggrunden. Hvilket undre mig - der er alt for mange af anmeldelser af de udenlandske piger hvor det faktisk ender i en skuffelse. Og så er priserne på de lækre udenlandske piger nok steget i forhold til "dengang". Cassio har for mig altid stået for kvalitet - dyrt men dejligt. Eneste ØV er ofte meget dårlige parkeringsmuligheder.

Skrevet

Enig - En af grundene til manglende besøg hos danske piger - er jo udover prisen manglende anmeldelser.

Og så synes jeg faktisk ofte, at der i de anmeldelser der er af danske piger - bliver givet mere gas på superlativerne omkring pigernes udseende, end de fra naturens side reelt kan klare. 

Det er svært for begge parter, at få det helt op at ringe, når man forventer en skønhed, der vender hoveder og som man vil give en arm for at have sex med - og det så er en mere “ordinær” pige, man reelt ville have en chance for at score, der kommer ind af døren...

Skrevet
Aidan1 skrev, for 1 time siden:

Enig - En af grundene til manglende besøg hos danske piger - er jo udover prisen manglende anmeldelser.

Og så synes jeg faktisk ofte, at der i de anmeldelser der er af danske piger - bliver givet mere gas på superlativerne omkring pigernes udseende, end de fra naturens side reelt kan klare. 

Det er svært for begge parter, at få det helt op at ringe, når man forventer en skønhed, der vender hoveder og som man vil give en arm for at have sex med - og det så er en mere “ordinær” pige, man reelt ville have en chance for at score, der kommer ind af døren...

Går den ikke begge veje. Har prøvet at besøge udenlandske piger hvor billederne lovede LANGT mere end virkeligheden. Enter falske billeder eller gamle billeder. Og jeg synes at der på de bedste Københavnske bordeller er utrolig mange flotte piger som jeg "ikke bare kunne score alligevel". Men nu er jeg så heller ikke 25 år. Mine bedste erfaringer med udenlandske piger er dem fra Brasilien og hele det område. Mange af de piger er BLÆNDENDE skønheder - og med en form for indbygget "jeg vil gerne gennemkneppes". 

Skrevet

Bestemt - der er ufatteligt mange fake profiler - og profiler med 10 år mindre eller 15 kilo ekstra på udenlandske piger, men der bliver man jo reddet af anmeldelser herinde:) og sin sunde fornuft;)

Vil bestemt tro at de udenlandske gennemsnitligt er endog langt mere skævt på end de danske...

• 10 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.