Hop til indhold
Brandsprøjten

Undgå at nævne handle i en PM

Recommended Posts

Hej.

Kan ikke lige overskue om den her allerede har været oppe og vende.

Det handler om at en anden på forummet sender en PM. Det er OK. Men jeg HADER at mit handle TYDELIGT fremgår når jeg modtager den PM på min email.

Det med at modtage en email kan andre tilfældigvis lige se. Især når den også kommer på mobiltelefonen. Og hvis en anden først finder ud af hvilket handle man har er man virkeligt afsløret. Kender man handlet tager det cirka 30 sekunder af aflure hvad vedkommende har skrevet af anmeldelser. Det er i mit tilfælde IKKE noget jeg på nogen måde bryder mig om. Ja - jeg lever en form for dobbeltliv som jeg IKKE ønsker afsløret - men mon ikke også mange andre gør det? Hvordan undgår man at det handle kommer med. Kan man blokere for PM - det ville jeg foretrække? Hvis nej - kunne I så ikke i det mindste gøre en PM meget mere diskret så det ikke for andre tager 10 sekunder at lægge 2 og 2 sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Brandsprøjten skrev, for 13 minutter siden:

Det handler om at en anden på forummet sender en PM. Det er OK. Men jeg HADER at mit handle TYDELIGT fremgår når jeg modtager den PM på min email.

Hmmmm...er måske lidt, jaja måske meget blondine her...men hvad er/betyder mit, eller et "handle" ??

...når jeg modtager en PM her på EG, så får jeg ingen mail, men en notifikation når jeg lokker ind på EG, måske noget med opsætningen ??

 

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, du kan i indstillinger selv bestemme om og hvordan du vil have notifikation om nyt indhold, PM osv. Du skal vist bare fjerne alt fra din konto og så ser du kun tingene, når du selv vælger at gå ind på sitet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Brandsprøjten Du kan sætte flueben ved at du ikke ønsker PB. Hvis du gerne vil ha PB kan du slå notifikationer fra, så du ikke får en mail. Du kan iøvrigt også sætte din telefon / tablet op, så sms’er og mails ikke popper op når de kommer.

Får du mail, så står dit brugernavn øverst, uanset hvad den du skriver sammen med ellers har kaldt dig i beskeden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

Man har en speciel mail f.eks Gmail til kommunikation med EG, GP og andet. En G mail popper ikke op på displayet. 

Også den løsning jeg bruger. Du hedder næppe heller brandsprøjten til efternavn i virkeligheden så hvorfor ikke også dækmailadr?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Man har en speciel mail f.eks Gmail til kommunikation med EG, GP og andet. En G mail popper ikke op på displayet. 

En G-mail dukker op på displayet lige som alle andre mails, med mindre du slår notifikationen fra. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 6 minutter siden:

En G-mail dukker op på displayet lige som alle andre mails, med mindre du slår notifikationen fra. 

 

Nej, ikke hvis du bruger appen. Men hvis du lægger den ind som en konto i telefonens mailsystem så gør den. Jeg får notifikation på skærmen om min normale mail, men ikke Gmailen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Aarhuselsker skrev, for 56 minutter siden:

Nej, ikke hvis du bruger appen. Men hvis du lægger den ind som en konto i telefonens mailsystem så gør den. Jeg får notifikation på skærmen om min normale mail, men ikke Gmailen. :)

Jeg bruger appen og fik et chok første gang jeg fik respons på en mail fra en GP da mailen tordnede frem på skærmen i låst tilstand. Det er ændret nu :-) 

 

Ved ikke hvad jeg gjorde forkert dengang, siden du ikke fik. Nå, pyt. Der er styr på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...