Hop til indhold
Guest Runaldo

Sexfreak Ida

Recommended Posts

Havde en aftale med hende i Gentofte igår hun ikke overholdte eller meddelte var aflyst ,  virker lidt useriøs også indledende  :-?  Ser ud til at hedde både crystal23 og Ida osv, kunne ikke ringe hende mærkeligt nok  som check men hun ville ringe tilbage hørte aldrig noget . Spardrrfor  jeres krudt til mere seriøse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madrid
Hustleren skrev, den 29.7.2019 at 16:43:

Havde en aftale med hende i Gentofte igår hun ikke overholdte eller meddelte var aflyst ,  virker lidt useriøs også indledende  :-?  Ser ud til at hedde både crystal23 og Ida osv, kunne ikke ringe hende mærkeligt nok  som check men hun ville ringe tilbage hørte aldrig noget . Spardrrfor  jeres krudt til mere seriøse 

Hej, jeg har det samme problem at hun aflyse vores aftale, og skal ikke betale penge til Ida Crystal23 i depositum. Hun komme ikke til dig og du beholder penge og sende dem ikke retur igen. Er på annoncelight.dk (København eller Vestsjælland.) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelse af Crystal23 aka Ida to gange indenfor de sidste to måneder. Første gang var d 5. december i de tidlig morgentimer. Hurtig svar på sms, dog lidt forsinket. Jeg er ikke til åleslanke piger, men mere til naturlige piger med et par kilo for meget på sidebenene, og naturlige bryster. Crystal passede perfekt til mig. Hun snakkede som et vandfald, men var mega sød og godt liderlig. Vi havde lidt traditionel gfe med god blow, hun sutter ret hårdt og intens, og sprøjtede da jeg slikkede hende. En hurtig ridetur da jeg slikkede hende i for lang tid. Hendes chauffør ringede uafbrudt og var meget irriterende. Jeg havde fornøjelsen igen i onsdags. Denne gange ved midnatstid. Hun bliver mega tændt af hård sex, og efter første gange havde vi skrevet sammen om hvad vi skulle lave. Hun startede med at binde mig til sengen og var mega god til at pirre mig. Men da rollerne skiftede og jeg dominerede hende tændte hun totalt. En fantastisk sprøjteorgasme og sex i alle huller. Jeg ved ikke om I andre har været uheldige, eller jeg var heldig, men jeg klager på ingen måde. Tværtimod. Hvis I vil have en mega liderlig naturlig pige med et par kilo for meget, så er mine anbefalinger til Crystal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...