Hop til indhold

Recommended Posts

Hej er der nogen, der kan anbefale en GP, helst petite, som modtager anal og com, cof? Da jeg har et ærinde i København her i ugen. Håber i vil hjælpe

Del dette indlæg

Link til indlæg
lingo skrev, for 2 timer siden:

Hej er der nogen, der kan anbefale en GP, helst petite, som modtager anal og com, cof? Da jeg har et ærinde i København her i ugen. Håber i vil hjælpe

Går ud fra at det skal være dansk?

Livlige Laura er desværre stoppet men måske hvis du ringer til Cassiopeia og hører om Lily kunne tage en vagt på Østerbro..Det ligger midt mellem Østerport og Nordhavn stationer..

http://www.romantica.dk/profil.php?id=135

Hov..ved nærmere eftertanke ved jeg dog ikke om de tager COF/COM..Det kan godt være at du skal kigge mod udenlandske piger (men syntes også de ved hvad de skal have for ekstraydelserne nu om dage..)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, 1 time siden:

Går ud fra at det skal være dansk?

Livlige Laura er desværre stoppet men måske hvis du ringer til Cassiopeia og hører om Lily kunne tage en vagt på Østerbro..Det ligger midt mellem Østerport og Nordhavn stationer..

http://www.romantica.dk/profil.php?id=135

Hov..ved nærmere eftertanke ved jeg dog ikke om de tager COF/COM..Det kan godt være at du skal kigge mod udenlandske piger (men syntes også de ved hvad de skal have for ekstraydelserne nu om dage..)

Det betyder mindre om de er udenlandske, mere at de er petite og har de ydelser jeg efterlyser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...