Hop til indhold
OrganDonor

Massør i fængsel

Recommended Posts

Jeg har også været ude for en del når jeg går til massør.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... r.html?rss

-OD

Også mig. Så sent som idag var der en kvindelig massør der - imod min vilje - fik erigeret mit lem, monterede et ubehageligt gummiagtigt etui, og førte mig ind i sig. Jeg har været nedtrykt lige siden, mit lem er lidt ømt, og det snurrer i det, men denne dom åbner mulighed for erstatning :):):):) Skal vi ikke lave en fælles retssag OD?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De første gange jeg var til thaimassage var jeg da lidt krænket over bollestrejf, stjerneguf og det der var værre, men man bliver da hærdet med tiden.

Måske man kunne få nogle af alle sine penge igen ved at anlægge en retssag? :):)

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske man kunne få nogle af alle sine penge igen ved at anlægge en retssag?

Netop. Bare halvdelen, så kunne man få sin Jaguar igen :lol: - og lidt selvvær. Er efterhånden træt af at slikke sår efter kvinders krænkelse af min krop og personlige integritet. Sårene heles godt nok, med der efterlades ar :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være interessant at indgive en anmeldelse mod en thaipige for blufærdighedskrænkelse i forbindelse med fysiologisk massage.

Ikke fordi jeg er i tvivl om udfaldet, men blot for at sætte spot på samfundets og retsvæsenets hykleriske dobbeltmoral, når det gælder ligestilling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være interessant at indgive en anmeldelse mod en thaipige for blufærdighedskrænkelse i forbindelse med fysiologisk massage.

Ikke fordi jeg er i tvivl om udfaldet, men blot for at sætte spot på samfundets og retsvæsenets hykleriske dobbeltmoral, når det gælder ligestilling.

Hæ ja det har du ret i. Er dog ikke helt sikker på at udfaldet bliver som du forventer. Tror at det faktum hun er thai, vil ændre det "offentliges" indstilling. Nå, det finder vi aldrig ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan ikke se nogen dobbeltmoral i dette tilfælde.

Det virker lidt udspekuleret, hvis han har lavet overgreb på 4 ud af 7500, har desværre måske valgt sine ofre med omhu i så han ikke kommer fysisk til skade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ ja det har du ret i. Er dog ikke helt sikker på at udfaldet bliver som du forventer.

Hej Århuselsker!

Du skal bare hyre en amerikansk sagfører. Ham kan selv ikke djævlen procedere imod. De vinder alt lige fra en skoldning på morgenhavregrøden til nedtrampning af en elefant i Århus :lol::lol: . Bare klø på, gamle gut :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...