Hop til indhold
oprørt

Den store bage bolle dyst

Recommended Posts

Jeg sidder lige og nyder den sidste rest af min ferie, men hovedet vil ikke slå fra. Der bliver ved med at dukke idéer op, som hvisker til mig at de vil lukkes ud og hoppe ind i andre folks fantasi.

Sådan gør i:

Få fat et stk fræk ven, og ligeledes et stk fræk GP, som er med på en 4 timers seance.

I mødes i en passende beholder, en lejlighed eller et hus er godt.

Dig og vennen begiver jer nu i krig, i køkkenet, med hver jeres ret. Her kan det have været en fordel også at have nogle ingredienser og redskaber, måske endda et komfur.

Et godt fif er kun at lave retter som ikke ligger tungt, og da det er to der laver, så er det overraskende hvor små mængder i skal lave.

Husk at den skønhed i har på besøg også skal underholdes, så et par anekdoter, og en røvfuld røver historier kan fyres af undervejs.

Eventuelt kan et glas vin få hende til endda at smile over de sandfærdige historier.

Maden er nu klar, og i sætter jer til bords, og kontrollerer om vinen stadig er kvalivare.

Den smækre GP, som har det som blommen i et æg, med to herrers opmærksomhed fuldt rettet imod sig, har nu den besværligste del af aftenen foran sig - nemlig at beslutte sig for hvilken af de to retter, som var bedst.

Desserten? Det er selvfølgelig hende. "Taberen" betaler hendes honorar. Velbekomme (og husk nu at spise hende helt op ;) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

fandme klasse - det skal prøves ....jeg er lige så habil i et køkken som i sengen - så jeg tager en af mine venner med til arrangementet, han lever af pølser ved pølsevognen...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe. Hvis du vil have en udfordring så kunne det være du skulle snakke med en af dine kokke venner. Jeg fornemmer du først har det rigtig sjovt når du har lidt modstand :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...