Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg skam en god gang med zita som er tilbage i danmark og med ny bryster :p mums de har ikke gjort hende mindre lækker tværtimod 

Men nu var jeg ikke en af dem som synes hendes bryster ikke var fine før men skidt med det 

Var på hotel så fik en aftale med hende . Vi tog et bad og hun vise stolt hende nye og dejlige brystet frem og de var nu dejlige og gør lidt af hvert ved men de er stadig følsomme 

Hun snakkede noget om hendes annonce ikke var oppe endnu så der skulle hvis ikke gå længe 

Stadig lige så skøn og dejlig og fræk som altid 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvis du vil være så venlig og åben dine øjne så skriver jeg hendes annonce ikke er oppe endnu så et link er pænt svært at giv 

Og nu er zita ikke ny længere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 4 timer siden:

Ja hvis du vil være så venlig og åben dine øjne så skriver jeg hendes annonce ikke er oppe endnu så et link er pænt svært at giv 

Og nu er zita ikke ny længere 

Er det hende? Gammel annonce, men der står oprettet 05.35

https://annoncelight.dk/showad/257422

Mvh

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nolow126
Knægten skrev, for 13 timer siden:

Så fik jeg skam en god gang med zita som er tilbage i danmark og med ny bryster :p mums de har ikke gjort hende mindre lækker tværtimod 

Men nu var jeg ikke en af dem som synes hendes bryster ikke var fine før men skidt med det 

Var på hotel så fik en aftale med hende . Vi tog et bad og hun vise stolt hende nye og dejlige brystet frem og de var nu dejlige og gør lidt af hvert ved men de er stadig følsomme 

Hun snakkede noget om hendes annonce ikke var oppe endnu så der skulle hvis ikke gå længe 

Stadig lige så skøn og dejlig og fræk som altid 

Hvordan kom du i kontakt med hende? Der er intet telefon nr når jeg kigger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, 1 time siden:

Det os en gammel annonce hendes nye er ikke oppe endnu 

Hvordan fin du så fat i hende ? 

Smid et nummer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nolow126 skrev, for 7 timer siden:

Hvordan kom du i kontakt med hende? Der er intet telefon nr når jeg kigger?

 

Antrahx skrev, for 4 timer siden:

Hvordan fin du så fat i hende ? 

Smid et nummer 

 

Knægten skrev, for 4 timer siden:

Det er et privat nummer så det må jeg ikke dele desværre 

Sjov debat hendes telefonnummer er da nævnt 2 gange i hendes annonce :D

Mvh

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 1 minut siden:

 

 

Sjov debat hendes telefonnummer er da nævnt 2 gange i hendes annonce :D

Mvh

:shock:

Ved ikke om det virker,  har i hvert fald et andet nummer som virker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nolow126
Knægten skrev, 1 time siden:

Ved ikke om det virker,  har i hvert fald et andet nummer som virker 

Du kan nåske evt. Spørge hende hvilket nr hun ønsker at blive kontaktet på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Zita er en 1´er. Uden tvivl den bedste oplevelse. Hun er helt fantastisk. Har mødt hende i Århus i en lille privat lejlighed. Ærger mig virkelig over hvis hun rykker til KBH. Hun er totalt lækker og kan sit kram 100% 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se Zita er i Odense nu.....besøgte hende engang for et par år siden i det jyske inden hun fik laver bryster...hmmm...kunne bedre lide hendes naturlige bryster...dem var der mere Rock'n roll og punk over og det passede meget bedre til hendes sporty krop. Synes simpelthen dette brystindgreb ser for stramt og forlorent ud. Ærgerligt,.....synes jeg.

https://annoncelight.dk/showad/247425 

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 4 timer siden:

Kan se Zita er i Odense nu.....besøgte hende engang for et par år siden i det jyske inden hun fik laver bryster...hmmm...kunne bedre lide hendes naturlige bryster...dem var der mere Rock'n roll og punk over og det passede meget bedre til hendes sporty krop. Synes simpelthen dette brystindgreb ser for stramt og forlorent ud. Ærgerligt,.....synes jeg.

https://annoncelight.dk/showad/247425 

Enig, jeg besøgte hende også med naturlige bryster, og syntes ærligt talt de runde bryster hun har fået, er grimme. Hun var ellers sød og lækker dengang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...