Hop til indhold
Aarhuselsker

Århus Trepkasgade 33

Recommended Posts

Kørt gennem Trepksgade denne mørke formiddag. Fra kælderen i nr 33 ( mener jeg det er) blingede kulørt lys ud, og Wat-Po Tahi Massage stod der på vinduet. Fik ikke det telefonnummer der også stod der.

Hva det??. Den har jeg vist aldrig hørt om, eller set. Det på trods af jeg er kort forbi mange gange. Vinduet var helt fyldt med blomster, lys og tingel tangel, så det er næppe et nyt sted.

Nogen der har været der, eller ved noget??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm var der sidste gang for et år siden. Fik massage af en ung pige ca. 23 men massagen ver elendig og hun var alt for hurtig til at sælge ekstra. Mener at jeg blev flået for 800 kr. For noget som bare skulle overstås hca40 min og hj:cry:

Men kom der en del for år tilbage der fik jeg altid god massage af ejeren dengang men hun er der ikke mere tror jeg.

Der er 2 rum og mulighed for bad men spis der ikke, madvarer opbevares på toilettet :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm blev lidt nysgerrig :?:

Så jeg tog forbi i formiddags da mine ynglinger var optaget. Kunne jo bare nøjes med massage og lidt lirren for derefter at tjekke mine ynglings. :)

Pigen der tog i mod var smilende og ville gerne snakke, men lidt for butte efter min smag så jeg tog en beslutning om at det kun skulle være massage her og niks mere. Men som tiden skred frem kunne blev der vækket en lyst (dejligt) Da tiden var gået kunne jeg godt mærke at hun ville mere, så jeg gav hende lov til at rykke i banditten. Aftalte 600 men der må være noget som jeg havde misforstået for pludselig gav hun sig til at guffe. dette resulterede i at jeg hurtigt fik frigivet nogle haletudsder :lol:

Så lige pludselig blev det til et godt besøg og jeg havde ikke behov for at køre flere steder hen idag. Stedet er meget slidt massagen er under middel men med masser af strejf som jeg til sidst måtte overgiver mig til det franske var i top. Hmm pigen er ikke min smag men hun var sød og store bryster som jeg nok havde i øjene i 10 minutter mens hun gav massage. gentagelse næppe men det er fint med lidt nyt engang imellem :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...