Hop til indhold

Recommended Posts

Hold jer langt væk fra Angelika. Blev lokket til af annoncen som lover striptease oven i alt det andet til kun 1K for 1t, men men men

det er pigen på billedet, men hun er uengageret og virker som om det er verdens kedeligste job. Selvom jeg var i grundigt bad forinden sagde hun at jeg ikke havde at taget ordentlig bad og skulle gøre mig hurtig færdig. Det hele var slut efter 10min, totalt ripoff og føler mig som den største idiot. Er nød til at skrive det her så andre ikke også havner i fælden. Æv æv æv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var selv forbi for et par dage siden. 

I første omgang skuffet over hendes krop og ansigt og blev voldsomt i tvivl.

Da jeg så stod nøgen og  skulle til lidt kropslig kontakt, mærkede jeg tydeligt hendes totale uvilje og ønske om at få det hele overstået med diverse kommandoer til mig.

Tog en rask beslutning om at afbryde og begynde at tage mit tøj på igen - under hendes nu kraftige protester.

Jeg lod mig dog ikke stoppe og endte med at kræve mine penge tilbage - minus 200kr til hende - og det accepterede hun dog.

Besøgte i stedet Amina - som nu dog er rejst hjem - i nr 47 ved Østbanen - det var en helt anden lækker oplevelse. Hun kommer tilbage lovede hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Very rare that the girls at this address close to Nørrebro station are not positive. Let’s hope the next group is better. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...