Hop til indhold
Odense5250

Stella fra en anden vinkel 2

Recommended Posts

Fik oprettet under Jylland i første omgang.. beklager.. er rookie.. 

 

Ja.. Stella har været anmeldt før og også ganske for nyligt, men jeg føler alligevel der kan være et publikum til min første anmeldelse.

Jeg kom  ulykkeligvis ud for et slemt uheld for 3 år siden, der resulterede i lammelser med deraf følgende behov for kørestol.

Det til trods har jeg ikke mistet min libido og interesse for det modsatte køn. thaimassagen giver et fedt afbræk i en ellers smertefyldt hverdag.

Jeg har til dato ikke mødt en mere kompetent, indlevende, sød og hjælpsom "Thai"massør i DK.. Var som genfødt dagen efter massagen. kemien var perfekt.. og tænker det bare er Stellas væsen, der gør det, da alle andre anmeldelser antyder det samme. 

Stedet er, om ikke det mest luksuriøse, dejligt anonymt og man parkere diskret.. selv i kørestol er det muligt at entrere etablissementet og skulle der være lidt udfordringer træde Stella hjælpsomt til.

Tusind tak for en fed omgang Stella

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...