Hop til indhold
møgsvinet

Langballevej 25, mellem Silkeborg og Horsens

Recommended Posts

Hej

Det er ved at være noget tid siden jeg har set hende annoncere i eb og længe siden jeg er kommet den vej forbi. Her den anden aften kom jeg så kørende fra Horsens mod Silkeborg og ville da lige se om der stadig var tegn på aktivitet i huset, så slog da lige et lille sving fra hovedvejen og ind på Langballevej selv om jeg fra hovedvejen kunne se at der var helt mørkt ... kørte så lidt op ad vejen og vendte og trillede så langsomt tilbage forbi huset og kunne se at både papirskilt og lamper var væk fra vinduet ligesom at postkassen havde været udsat for en gang hærværk. kunne dog se at overvågningskameraet stadig sad skjult øverst i vinduet, da den lille røde diode på kameraet lyste ...

nogen der ved om hun er holdt helt eller om hun blot holder juleferie (og evt er hjemme i thailand)? sidst jeg var hos hende - desværre for alt for længe siden - snakkede hun om at hun ikke havde så mange kunder og at lejen var dyr når hun ikke havde flere kunder ...

håber der er nogle der måske ved lidt, og hvis hun er holdt derude, om hun så evt. er begyndt et andet sted ...

på forhånd tak

mvh

svinet

Da det fremgår af din efterlysning, at det drejer sig om en thaipige, har jeg flyttet den til det rette forum!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der tale om det lille bindingsværkhus?

Hvis ja, så bollede jeg én af de smukkeste thaipiger, jeg nogensinde har mødt, der i sensommeren 05.

Fantastisk krop, lange ben og små flotte, desværre stenhårde bryster.

Diskussionen på VL gik dengang på, hvorvidt hun var en opereret trans eller ej.

Nogen, der kan huske pigen, i så fald ville jeg vildt gerne dele en time med hende igen, om ikke andet så for at opleve et dejavue med den unikke slønhed. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der tale om det lille bindingsværkhus?

Hvis ja, så bollede jeg én af de smukkeste thaipiger, jeg nogensinde har mødt, der i sensommeren 05.

Fantastisk krop, lange ben og små flotte, desværre stenhårde bryster.

Diskussionen på VL gik dengang på, hvorvidt hun var en opereret trans eller ej.

Nogen, der kan huske pigen, i så fald ville jeg vildt gerne dele en time med hende igen, om ikke andet så for at opleve et dejavue med den unikke slønhed. ;)

Ja, næsten lige på hjørnet ud mod Silkeborg-Horsens landevejen (og den seneste tid med en stor presenning hen over taget) ... Og ja, hun var virkelig smuk (måske lige med undtagelse af de lidt for store og hårde silikonebryster) ... Tror nu ikke på rygtet om at hun skulle være opereret trans. Har i hvert fald aldrig bemærket nogle antydninger af ar nede i den region og synes nu ellers selv at jeg har nærstuderet området ret godt :lol::D

Lidt selv modsigende for den branche, så var hun faktisk sådan lidt genert på flere punkter, men åbnede faktisk noget op efterhånden som jeg havde været der nogle gange ...

Håber ikke hun er holdt helt i branchen, men at hun bare er hjemme på ferie eller måske har valgt at skifte sted ... Hvis hun har skiftet sted, så vil jeg i hvert fald meget gerne vide hvor hun er at finde nu ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...