Hop til indhold
Guest Urup

Piger på gaden

Recommended Posts

Guest Urup

Hvor finder man piger/luder stå på gaden i københavn ?

I gamle dage var det på Istergade men det er jo en fin gade i dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Når jeg om aftenen færdes på Vesterbrogade omkring obelisken for Stavnsbåndets ophævelse, så skal jeg nærmest fægte mig igennem horden af afrikanske kvinder, som byder sig til mens deres alfonser overvåger dem fra afstand. 

Efter sigende så er Skelbækgade også en mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De udenlandske piger på gaden er handlede, og de danske er på stoffer. Det bedste og mest anstændige, man kan gøre for dem, er at holde sig langt vægt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 1 time siden:

De udenlandske piger på gaden er handlede, og de danske er på stoffer. Det bedste og mest anstændige, man kan gøre for dem, er at holde sig langt vægt. 

Jeg er desværre enig, desværre fordi, at de er handlede. Har flere gange inviteret afrikanere på en bid mad hos den lokale shawarma pusher eller lignende, når de har forsøgt at sætte kløerne i mig. Her får du nogle gange historierne og det er ikke morsomt. Som oftest har de bare brug for en sjæl at betro sig til og en sjæl som ikke kræver noget af dem. Fatter ikke, at myndighederne ikke slår hårdere ned? Pigerne kommer som oftest fra Nigeria eller Ghana. Ren menneskehandel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexlife skrev, 1 time siden:

Fatter ikke, at myndighederne ikke slår hårdere ned?

Ifølge politivedtægten må de slet ikke stå på gaden og antaste folk - og så er det bare at give dem tilhold mod at stå og gå bestemte steder - og tilstrækkelig store bøder, hvis de stadig gør det - tiggeri er jo også forbudt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 23 minutter siden:

- og så er det bare at give dem tilhold mod at stå og gå bestemte steder - og tilstrækkelig store bøder, hvis de stadig gør det -

Det rammer kun pigerne - hvad med bagmændene - skal de gå fri?!? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Urup skrev, for 10 timer siden:

Hvor finder man piger/luder stå på gaden i københavn ?

I gamle dage var det på Istergade men det er jo en fin gade i dag

Med mindre du er muslim, ville jeg holde mig fra gade piger i Danmark

Del dette indlæg


Link til indlæg
badassbluesman skrev, for 20 timer siden:

Det rammer kun pigerne - hvad med bagmændene - skal de gå fri?!? 

Det rammer indirekte bagmændene, da de så ikke længere kan sende pigerne på gaden, de mest attraktive steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er s'gu da masser af piger på istedgade. Det er dog primært afrikanere. Vesterbrogade ved hovedbanen har også haft nogle stykker, men der har jeg ikke været forbi i et stykke tid.

Skelbækgade og indgangen til kødbyen har ofte nogle stykker stående, ofte østeuropæere, men de kommer ikke frem så tidligt på aftenen som før. 

Foran thai corner og rosie mcgees, står der også ofte Thai piger.

Danske piger er det meget småt med. De har fundet ud af at organisere sig ordentligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...