Hop til indhold
Guest Den flittige

June-Silkeborgvej 132 Århus

Recommended Posts

Guest Den flittige

Har i dag været på besøg hos Amita og blev betjent af June, en smuk thaipige, glatbarberet.

Hun ved godt hvordan en mand skal behandles, den tusse var godt givet ud.

Hos Amita er der åbenbart flere thaipiger , som er dygtige.

Jeg har før besøgt Dada.

Forsat god ferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Høvdingen skrev, for 25 minutter siden:

Hejsa `Den flittige´ - hvem af pigerne synes du er frækkest m.m.?

 

Det har jeg svært ved at afgøre, da de begge er rigtig gode.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 17 timer siden:

Har i dag været på besøg hos Amita og blev betjent af June, en smuk thaipige, glatbarberet.

Hun ved godt hvordan en mand skal behandles, den tusse var godt givet ud.

Hos Amita er der åbenbart flere thaipiger , som er dygtige.

Jeg har før besøgt Dada.

Forsat god ferie.

Ja det ved hun, men lidt fraværende vil jeg sige og gummi til Fransk 

Du ska også prøve hende med de store lygter (udover Nadia), en lille smul buttet, øko blow og god massage inkl det andet, jeg vil tror hun kalder sig Cheri.

Redigeret af basba

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
basba skrev, for 6 timer siden:

Ja det ved hun, men lidt fraværende vil jeg sige og gummi til Fransk 

Du ska også prøve hende med de store lygter (udover Nadia), en lille smul buttet, øko blow og god massage inkl det andet, jeg vil tror hun kalder sig Cheri.

Jeg oplevede ikke gummi til fransk,når man betaler en tusse forud, er det uden gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 2 minutter siden:

Jeg oplevede ikke gummi til fransk,når man betaler en tusse forud, er det uden gummi.

OK

Takker for oplysningen, skal nok nævne det næste gang jeg betaler en tusse og dette har jeg gjort flere gange,,,, og igen 

også i Teglværksgade og det var altid med gummi til Fransk i FP

Ved ikke rigtig men;

Du må altså have en lækkert skaft min ven som hun er vild med. :) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, den 26.7.2019 at 17:41:

Har i dag været på besøg hos Amita og blev betjent af June, en smuk thaipige, glatbarberet.

Hende June, kan du sige hvad du tror hendes cirka alder er ?  Der var engang for længe siden en thai glædespige i Aarhus der hed June, men det kan vel næppe være den samme ...eller hva' ?!  Hun holdt til i Tøndersgade og i Søndre Ringgade den gang...!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

I dag på vej hjem fra arbejde, var jeg lige forbi June hos Amita, der er 3 lækre thaipiger på stedet.

June er 31år siger hun selv,men ligner en på 25. Højde 155cm. Smuk ansigt og krop, bryster er en håndfuld, naturlige ikke silikone.

Fik til at starte med rigtig thaimassage, June brugte både albuer og underarme,meget god massage.

Da jeg blev vendt om,kom der andre boller på suppen,hun gik direkte i gang med BJ-længe efterfuldt af en god ridetur.

Da June var i gang med at massere min hovedbund som afslutning, kom en af de andre piger ind og begyndte at pille ved min

spurgte om jeg ville have en tur mere, men jeg kunne ikke June havde tappet al energi ud af min krop,jeg fandt aldrig ud af om det var med i prisen eller ikke.

Det må jeg finde ud af en anden dag.

BJ var uden kondom

Rideturen var med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, den 30.9.2019 at 16:15:

I dag på vej hjem fra arbejde, var jeg lige forbi June hos Amita, der er 3 lækre thaipiger på stedet.

June er 31år siger hun selv,men ligner en på 25. Højde 155cm. Smuk ansigt og krop, bryster er en håndfuld, naturlige ikke silikone.

Fik til at starte med rigtig thaimassage, June brugte både albuer og underarme,meget god massage.

Da jeg blev vendt om,kom der andre boller på suppen,hun gik direkte i gang med BJ-længe efterfuldt af en god ridetur.

Da June var i gang med at massere min hovedbund som afslutning, kom en af de andre piger ind og begyndte at pille ved min

spurgte om jeg ville have en tur mere, men jeg kunne ikke June havde tappet al energi ud af min krop,jeg fandt aldrig ud af om det var med i prisen eller ikke.

Det må jeg finde ud af en anden dag.

BJ var uden kondom

Rideturen var med.

Så så

Den Danske IS udgave af vores dumme  politi folk har været på razzia hos de  dejligste piger der findes i smilets by og nu er den uden smil.

Vores "klogeste" politi folk har desværre ikke andet at gøre end at chikanere dejlige og fredelige Thai piger.

Jeg tror de er pisse bang for bander og kriminale, derfor vælger de at komme efter de svage og de uskyldige.

Hermed vil jeg bede alle her i forum om at lade være med at skrive navne på de piger de besøger.

Vores dumme Islamiske pik sutter sidder og læser alt det vi skriver, og forhåbentligt læser de dette indslag for jeg er fanden med klar til at tage kamp mod dem.

Er I enig?

Jeg blev bedt af nogle om at det er muligt at kontakte Admin her inde og bede ham om at slette alt der blev skrevet om deres butikker.

Jeg kunne kun sige at jeg vil undersøge sagen.

Jeg takker for jeres solidaritet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi skal også lade være med at skrive om yderligere ydelser end massage.

Ifølge den dumme Lov må de Ikke yde mere end det.

Og for resten 

Hvis nogle undere sig om hvilken butik så skal man kigge på titlen af denne tråd

Ellers har jeg skrevet min i et andet tråd, men denne udkald er helt generelt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
basba skrev, for 7 timer siden:

Vi skal også lade være med at skrive om yderligere ydelser end massage.

Ifølge den dumme Lov må de Ikke yde mere end det.

Og for resten 

Hvis nogle undere sig om hvilken butik så skal man kigge på titlen af denne tråd

Ellers har jeg skrevet min i et andet tråd, men denne udkald er helt generelt 

Så vil siderne i forum jo være helt tomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anmeldelser skal ikke afspores med holdninger til politi, eller visse befolkningsgrupper! Der findes andre fora til den slags.

Venligst vend tilbage til anmeldelsen, ellers finder vi bare ud af noget med noget ferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@basba deltager ikke mere i denne tråd.

Politiske holdninger hører ikke hjemme under anmeldelser!

Og det er nok en god idé at lige kigger en ekstra gang på om det er en moderator, man begynder at diskutere med ud af samme rille, som vi ellers har sagt skal stoppe ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babsomanen skrev, den 10.10.2019 at 15:23:

Er der nogen der ved om man kan få fuld pakke ved amita efter hun havde besøg, af dem med stjerner på skulderen, i sidst uge? 

du kan få alt hvad du vil ha i den butik .... ;) 

det med politi i butikken .... kan du sende et link PM til mig, syntes ikk jeg kan finde noget om det når jeg søger på nettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, 1 time siden:

det med politi i butikken .... kan du sende et link PM til mig, syntes ikk jeg kan finde noget om det når jeg søger på nettet

Der er et link i denne tråd:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...