Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skrev med hende på whatsapp, hun vil ikke have en kort video chat for at vise at hun virkelig ser ud som på billederne. I mit hoved kan jeg kun udlægge det som at billederne er falske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fatso skrev, 1 time siden:

Et billede med en avis kunne også gøre det. 

Der er kommet "avis på" hendes EG-annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Poptrold skrev, for 44 minutter siden:

Der er kommet "avis på" hendes EG-annonce.

Billedet med avisen virker lidt mærkeligt. Hendes venstre arm er uden for billedet. Hendes højre arm ligger i skødet under avisen. Hendes 3. arm... hånden med rød neglelak holder avisen? ;) Hvis hånden tilhører en anden person, hvorfor er billedet så spejlvendt, som om det er taget af hende selv i et spejl? Og hvad med den mærkelige baggrund? Lyssætningen virker også lidt for heldig. Hendes hjælpere, der nok læser med her, kunne i øvrigt overveje at tilføje en bydel i annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var ikke 3 arme, og jeg forstår heller ikke hvorfor det er spejlvendt, men hun er the real deal - men Sexbomb... Not so much.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt enig med Poptrold. Hun er slet ikke god, bare spild af tid og penge. Jeg tror, nogen kontrollerer hende. hun gjorde ikke dette job for sig selv, men med magt tror jeg. hun ser ud som ikke en uafhængig pige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...