aaisha 1601 Skrevet 26. Juli, 2019 jeg får desværre aldrig den slags mails jeg ville elske at drive dem rundt i manegen med en masse dumme spørgsmål og spilde deres tid med opfundne problemer for dårligt at mit spamfilter virker eksemplarisk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rene74 3 Skrevet 26. Juli, 2019 powerpoint skrev, for 42 minutter siden: Ejjj.... hvor er jeg skuffet hvis det virkelig er bluf . Nu havde jeg lige set den helt store velgørenhed i , kald det win win, at Nemtøs placerede 10 - 15 gram ægte caviar over clitoris måske med et lille glas bobler ved siden af. Jeg gad godt at sutte temmelig længe på de Caviar , har aldrig prøver den ægte vare , det kan være at boblerne kommer helt af sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Juli, 2019 Lidt nyt i den spændende dialog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9927 Skrevet 26. Juli, 2019 Nej, gør det ikke. Du bliver aldrig lykkelig af penge du ikke har arbejdet for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 158 Skrevet 26. Juli, 2019 Hov vent. I skal lige tænke på det vigtigste. Nu bliver Nemtøs jo rig. Man bliver ikke mindre liderlig af at have penge (snarere tværtimod). Ifølge mit regnestykke så bliver der snart inviteret til orgie hos Nemtøs, og kun den som giver hende de bedste orgasmer bliver belønnet. Aldrig har jeg ønsket at en scam mail var ægte, før nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaddi Skrevet 27. Juli, 2019 Jeg kan ikke se hvad der er galt med den mail. Syntes du skal hjælpe, det vil give plus på karma kontoen at hjælpe en døende kvinde. *sarkasme er 100% i den her besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg