Hop til indhold

Recommended Posts

Ja som overskriften siger så var det sq et fantastisk gensyn med nok branchens sødeste og lækreste pige. Og nej hun kan ikke som hun var sidst jeg besøgte hende. Dem der kender mig herinde VED hvem jeg referere til. 

Jeg havde allerede i tirsdags ringet til stedet og fået booket en tid og en HEL TIME så jeg var sikker på at der ville være tid nok. 

Kommer derud og bliver taget imod af en RIGTIG SØD telefon dame som viste mig ind i rummet. Da jeg træder ind i rummet må jeg siger at det passede LIGE til hvad jeg havde tænkt mig den time sku bruges til. Der er himmelseng med fine spejle omkring, ikke spejle fra gulv til loft, men fine spejle som passer til himmelsengen. Det er også et "gammelt" sminkebord hvor der pænt er anrettet med lys, også det der passer lige til mig, en maske og en høj hat hvor der ligger en flogger under.. Se DET gik lige i bukserne på mig. :D

Pigen kommer ind ad døren og da hun ser mig lyser hun op i et smil og nærmest løber de 3 skridt herimod mig og falder mig om halsen. Lidt som i en film hvor to mennesker løber mod hinanden på stranden. Men HOLD NU KÆFT det var fantastisk at se hende og ha hende i mine arme igen. 

Efter at alt det obligatoriske er klare, penge og bad. Så ligger vi os i himmelsengen og jeg kysser og nusser hende de rigtige steder og ender mellem hendes ben.. Og HOLD NU OP.... Både hende og jeg havde glemt hvor lidt der skal til fra min side af til at hun vrider sig og spinder som en lille mis.. :wub:

Resten forbliver mellem hende og jeg.. Og jeg kan KUN sige at hvis det var muligt. Så beholdte jeg hende sq for mig selv. For hun SKAL besøges igen.. :wub:

For dem herinde som ved hvem jeg skriver om ved at jeg er en anelse betaget af hende.. Men til jer som ikke kender mig, ja så kommer der et link til hende her. 

https://mon-cherie.dk/uncategorized/louise/

Eller som hun kalder sig herinde @Louise6dk.. Jeg kommer igen sm:wub:ukke.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatt

Super - takker for anbefalingen! Jeg må forbi og se om hun er til at charme ud af dit favntag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankatt skrev, for 22 minutter siden:

Super - takker for anbefalingen! Jeg må forbi og se om hun er til at charme ud af dit favntag ;)

Hahaha.. Er nok ked af at sige at det kan blive svært.. :D :D Men gør et forsøg. :)

Hils hende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...