Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte i går denne vanvittige lækre godte!

Vil gerne starte med at sige at Maja efter seancen sødt og venligt spurgte om jeg ikke ville skrive en review. Har ikke nogen andel i hendes forretning eller på anden måde plejer særinteresser men gør det KUN fordi hun var super dejlig, lækker og meget fræk..

Hun besvarede min initial henvendelse hurtigt og imødekommende på trods af at hendes engelske ikke er godt. Så det blev til korte og præcise beskeder om adresse og ønsker.

Selve stedet er forholdsvis diskret og lejligheden, pæn og ren. 

Hun er ikke nogen oppumpet model type men fantastisk dejlig krop med de flotteste naturlige bryster og kyssevenlige brystvorter. Super sødt ansigt med en imødekommende og venlig personlighed.

Havde bestilt 1 times massage og bj. Selve massagen var, som jeg kan li den, en dejlig vekslen imellem hård og kælen - professionelt og erfarent. Et dejligt frækt vådt blow med hænder - siddende på gulvet og liggende i sengen. Absolut godkendt!

Gentagelsesfaktor: 100

Kunne forstå hun rejser igen på tirsdag.

Fortsat god sommer☀️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bliver lidt skeptisk når der kommer sådan en anmeldelse fra en helt ny bruger.

Hun ser dog utrolig lækker ud:-).

Redigeret af peter7100123

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter7100123 skrev, for 43 minutter siden:

Bliver lidt skeptisk når der kommer sådan en anmeldelse fra en helt ny bruger.

Hun ser dog utrolig lækker ud:-).

Jeg kan sagtens følge dig.

Anmeldelsen kan sagtens være reel nok... men et eller andet sted lugter det lidt.

En ny GP lige kommet til landet, taler dårligt engelsk, men formår alligevel at få en af sine første kunder til at lave en positiv anmeldelse på vel det bedste og mest lukrative forum for en GP at få en anmeldelse - Og så af en helt ny bruger.

Hvordan hun med sit formodentligt ret ubehjælpsomme engelsk overhovedet kan få forklaret, at det er det hun ønsker må være en udfordring i sig selv.

Nå men det kan man spekulere meget over, der er bedre ting i livet at foretage sig :) Og ja hun ser lækker ud og mit gæt er også at hun såmænd er ægte nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry with the so so reviews of her roommate katarina I am thinking nope. They are the only GP’s at that address that dont answer their own phones. Also I am sorry the body looks nice but that is it. IMHO

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne pige Maja er reel nok. Det er hende på billederne. Var sammen med hende i en dejlig time hvor tiden gik alt for hurtigt. Hun er en sød, køn dejlig kvinde med super former. Hun er til på mandag så der er stadig tid.

Køn dejlig kvinde 9,5  gfe 9,  superfransk 10   cof/cif  10.  Gentagelses fare 100 %

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Reel nok, billederne som altid lidt pænere end i virkligheden. Hvis man kan et par gange på 1 time er det vel value for money, pga af den lille prisforskel. Hun er ingen superstjerne og hendes blow er gennemsnitligt - men hun leverer det hun har på listen uden at kny. For 1/2 time foretrækker jeg at betale et par hundrede ekstra hos nogle af super-stjernerne. Man kan ikke føre en samtale med hende på engelsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cumonface skrev, den 27/7/2019 at 17:07:

Denne pige Maja er reel nok. Det er hende på billederne. Var sammen med hende i en dejlig time hvor tiden gik alt for hurtigt. Hun er en sød, køn dejlig kvinde med super former. Hun er til på mandag så der er stadig tid.

Køn dejlig kvinde 9,5  gfe 9,  superfransk 10   cof/cif  10.  Gentagelses fare 100 %

Fik du kysset hende med tungen? Hvis, hvordan var det :-) ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

I visited her so I can give some answers and point out the false ones here -

She was not the same as her pictures. I think the pictures are at least a couple of years old. Someone said "super shapes". I would say don't believe that.

I think @doing Business made the most accurate statement. I wish I had seen this before I decided to go to her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enterrtainment skrev, den 31.7.2019 at 18:40:

I visited her so I can give some answers and point out the false ones here -

She was not the same as her pictures. I think the pictures are at least a couple of years old. Someone said "super shapes". I would say don't believe that.

I think @doing Business made the most accurate statement. I wish I had seen this before I decided to go to her. 

Lad mig sige med det samme at dette svar er ikke for at skændes med nogen. Men det er/var den samme pige man mødte som på billederne i den annonce. Ingen tvivl overhovedet om dette.  Til gengæld kan man godt sige at hun nok var en del ældre end da billederne blev taget og ja hun havde kvindelig former som jeg vil skyde på tilhører en kvinde på mellem 27 og 35 år.

Vildsvinet skrev, den 28.7.2019 at 18:17:

Fik du kysset hende med tungen? Hvis, hvordan var det :-) ?

Ja jeg fik nogle tungekys men det var ikke det hun helst ville, så det kunne have været bedre. Hun var svær at snakke med men vi brugte bare lidt google og klaret det fint på den måde. Når hun kommer igen vil jeg besøge hende, så hurtigt jeg kan, for hun var en dejlig person at være sammen med og som sagt perfekt til cof. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, den 26/7/2019 at 20:41:

Anmeldelsen kan sagtens være reel nok... men et eller andet sted lugter det lidt.

En ny GP lige kommet til landet, taler dårligt engelsk, men formår alligevel at få en af sine første kunder til at lave en positiv anmeldelse på vel det bedste og mest lukrative forum for en GP at få en anmeldelse - Og så af en helt ny bruger.

Hvordan hun med sit formodentligt ret ubehjælpsomme engelsk overhovedet kan få forklaret, at det er det hun ønsker må være en udfordring i sig selv.

Nu er det jo ikke sådan, at det er pigerne der beder om anmeldelser. Dem skriver I helt af jer selv, hvis I har lyst..... må man formode. Pigen kan meget vel intet ane om dette forum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Nu er det jo ikke sådan, at det er pigerne der beder om anmeldelser. Dem skriver I helt af jer selv, hvis I har lyst..... må man formode.

nogen af dem gør så åbenbart :D

Michaelsen skrev, den 26.7.2019 at 12:07:

Vil gerne starte med at sige at Maja efter seancen sødt og venligt spurgte om jeg ikke ville skrive en review. 

men hun må næsten have fået info om forum fra hendes netværk ellers vil det som Liv skriver nok være begrænset hvor meget kendskab hun kan nå at få om denne side

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...