Hop til indhold
Guest Hankatt

Dyb fransk på Seductiongirls

Recommended Posts

Guest Hankatt

Ja jeg er sgu blevet lystig her i sommervarmen..... alt for langt fra mine elskede klinikkerne. 

Jeg er så klar på sex! Er normalt ikke længere så meget til fransk til mig...... det er blevet sjovere at få pigerne på glatis i stedet for selv at være passiv. 

Men ingen regel uden undtagelse..... dyb fransk/deep throat/gagging kan få mine øjne til at få deres eget liv og mine kinder til at ligne de rødeste æbler. 

Der er piger som mener de besidder teknikken, som egentlig bare prøver hvor langt de kan få den ned...... og så er der dem der grådigt knepper sig selv helt i bund. 

Havde jeg ikke været så langt fra hjem (=Seductiongirls) havde jeg formentlig snarest og hurtigst muligt besøgt Jasmin eller Ella. Begge piger virker mildest talt ivrige efter at sluge så meget pik at man helt glemmer tid og sted. Dog husker jeg som regel at slæbe dem tæt på spejlet, så man lige kan få det hele med rent visuelt..... evt. med et par små smæk i numsen imens de gør deres bedste inden man til sidst får en ubegribelig trang til at kneppe dem hårdt og fastholdt indtil tarzan pludselig gjalder højt igennem junglen. 

Fik jeg nævnt at begge piger ofte får en tur den anden vej rundt? Altså hvor det er mig der prøver at sluge dem...... indtil tarzan her får dem på glatis :ph34r:

Kan varmt anbefales hvis man holder af at give los og nyde livet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...