Hop til indhold
Guest Hankatt

Louise - mon-cherie

Recommended Posts

Guest Hankatt

Er der nogen der har været forbi Louise for nyligt, som kan motivere mig til at tage forbi? 

Synes hun har været 21 år i utroligt mange år efterhånden. Er hun stadig en ungpige eller bliver det bare irriterende at møde hende med forventingen om at møde fin blød hud, uskyldigt blik og dirrende perfekte ungpigebryster? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Alle kvinder er 21 indtil de (nødtvunget) er 29 år i en del år ;)

Hun har endnu ikke haft fornøjelsen af mig, men hun behøver da ikke at betale for det :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har lige været en anmeldelse af hende. Det var nok i PG og ikke MC. Jeg har også besøgt hende hos SG for cirka et år siden, men jeg besøger hende ikke igen. Hun er sød og indlevende nok men hun er bare ikke lækker nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Louise6dk
Carl72 skrev, den 26/7/2019 at 13:05:

Der har lige været en anmeldelse af hende. Det var nok i PG og ikke MC. Jeg har også besøgt hende hos SG for cirka et år siden, men jeg besøger hende ikke igen. Hun er sød og indlevende nok men hun er bare ikke lækker nok. 

Det rigtig fint med dit input, men du skal lige dobbelttjekke info da jeg hverken er på PG - eller var på SG for ca. Et år siden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louise6dk skrev, for 5 timer siden:

Det rigtig fint med dit input, men du skal lige dobbelttjekke info da jeg hverken er på PG - eller var på SG for ca. Et år siden :) 

Jeg er ret sikker på at du var i SG i foråret sidste år eller der omkring. Hed du ikke Louise Lovely? Ellers må du have en tvillingesøster siden I har samme højde, vægt, fornavn, bryststørelse osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Louise6dk
Carl72 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ret sikker på at du var i SG i foråret sidste år eller der omkring. Hed du ikke Louise Lovely? Ellers må du have en tvillingesøster siden I har samme højde, vægt, fornavn, bryststørelse osv.

:) Har været på SG, som Louise Lovely. Men ikke helt som du husker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Louise for en måneds tid siden. Det ville jeg ønske jeg havde gjort noget før ;-)

Hun er lækker! Det var en af de gode sommerdage og vi havde det lyse værelse hos Mon-Cherie, det passede virkelig godt til hende. Nu havde jeg (som sædvanligt) lyst til de lidt hårdere dele, med mellemhård slavepige og deepthroat, så selvom det brød lidt med det romantiske værelse og lysskær, så var det en stor fornøjelse ikke at rode i halvmørke :-) . Hun er ikke en genert/kejtet ungpige og jeg tror heller ikke hun er 21 år, jeg gætter på at hun er i sidste del af tyverne, men jeg er meget dårlig til kvinders alder - jeg vil gerne bilde mig selv ind at pigerne ikke er på alder med mine døtre...

Jeg havde holdt mig tilbage med et besøg, på grund af en anden Louise, hende der var på SMS Planet for nogle år siden. Det er på ingen måde den samme pige, denne Louise var sød, let at snakke med og meget imødekommende.

Jeg var meget glad for mit besøg hos hende og kunne sagtens finde på at besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...