Hop til indhold

Recommended Posts

hej. jeg er helt ny i dette, men har dog læst en hel del på nogle af de gode anbefalinger der er herinde, hvilket jo er dejligt når man er ny bruger af dette.

Jeg er mega spændt på mit første besøg hos en der kalder sig for "Chutikan" i græsted og håber hun ser ud som på billedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Vi glæder os til at læse din anmeldelse af stedet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaa så kom jeg hjem igen efter et besøg. det er en lille "forretning midt på Græsted Hovedgade og jeg gik først forbi for at se om der var nogen derinde. døren stod helt åbent og der var 2 piger derinde. den ene var slank og stod desværre med ryggen til og snakkede med en jeg ikke kunne se. jeg tog mig sammen og det var desværre ikke hende den slanke, men derimod en buttet kvinde der lukkede mig ind. hvis der er hende på billedet må det enten være hendes søster eller et billede fra hendes konfirmation, men der var et eller andet over ansigtet der måske godt kunne minde lidt om det, men skuffet var jeg og hun er godt oppe i årene. NÅH men jeg kom ind og betalte kr. 700 for en times MIX massage med HJ. massagen var absolut god og der blev da også pirret lidt med bollerne under massagen. efter grundig massage begyndte nu med HJ hvilket jeg må sige var helt i orden og det var let at overtale hende til at tage den lidt i munden også, og anus blev da også pirret rigtigt meget. jeg kunne nok ikke give mig selv et bedre HJ så det må siget at være helt OK. om jeg kommer igen? HMMM ville rigtig godt ha set den anden pige som hun sagde var hendes søster. så muligvis kunne jeg jo prøve med hende. Men 700 kroner fattigere, men dog med en ganske behagelig fornemmelse i kroppen, sidder jeg så her igen foran min computer

Redigeret af oldguy49

Del dette indlæg


Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 25 minutter siden:

Tak for en super anmeldelse. Havde du indtryk af, at man også kunne få hele pakken inkl sex ?

 

HHMMM det tror jeg faktisk ikke, men jeg er ikke helt sikker. men hun er virkelig sød, og af en Thai-dame at være, talte hun bedre dansk end de fleste. som jeg skrev, vil det måske være en ide at prøve hendes søster, hvis man bedre kan lide en pige/dame der er mere slank

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun virker også vildt sød på billederne. Ud fra din beskrivelse får jeg indtryk af, at billede 13 og 14 måske snarere er hende idag og de øvrige er “konfirmationsbilleder”. Kunne det være rigtigt ?

jeg har det egentlig bedst med modne massøser. De unge modeller er godt nok ofte meget kønnere, men jeg har det ikke så godt med at forlyste mig med piger, der er på alder med mine døtre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 14 timer siden:

Hun virker også vildt sød på billederne. Ud fra din beskrivelse får jeg indtryk af, at billede 13 og 14 måske snarere er hende idag og de øvrige er “konfirmationsbilleder”. Kunne det være rigtigt ?

jeg har det egentlig bedst med modne massøser. De unge modeller er godt nok ofte meget kønnere, men jeg har det ikke så godt med at forlyste mig med piger, der er på alder med mine døtre :)

tjaaa så kan det jo godt være. du bliver ihverttilfælde ikke skuffet når hun starter med masserer bollerne og begynder med sig HJ samtidigt med hun nusser anus. men for mit vedkommen, har jeg det bedst med slanke piger og helst ikke mere end 35-40 år 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad angår de billeder der er på profilen, er de RET misvisende. det MÅ være hendes søster (som jeg jo kun så et kort øjeblik bagfra) men hæng mig ikke op på det. men HVIS det er hendes søster, så vil jeg helt sikkert bestille en tid hos hende. --- hvis der nu er nogen der besøger stedet, ville det være SUPER med en kommentar på denne tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 17 timer siden:

Hun virker også vildt sød på billederne. Ud fra din beskrivelse får jeg indtryk af, at billede 13 og 14 måske snarere er hende idag og de øvrige er “konfirmationsbilleder”. Kunne det være rigtigt ?

jeg har det egentlig bedst med modne massøser. De unge modeller er godt nok ofte meget kønnere, men jeg har det ikke så godt med at forlyste mig med piger, der er på alder med mine døtre :)

Hej

Det er nok rigtigt at et par billeder viser hende mere som idag. Jeg vil sige at de andre billeder er blevet gjort en del pænere :) ved manipulation.

Jeg besøgte hende for nogle år siden da hun var på Mågevej og der tror jeg nok at hun også brugte nogle af de samme billeder, men jeg er ikke sikker. Derude var der ikke optræk til fp men man måtte da pille ved hendes krop og brysterne kom frit frem. 

Jeg bor ikke langt fra den klinik hun havde på Godthåbsvej indtil for nylig og jeg så hende indimellem. Det var heller ikke ligefrem de pæneste billeder som hun lignede, når man så hende der. 

Men hun var vældig sød da jeg besøgte hende og jeg kunne forestille mig at man ved flere besøg måske kunne komme videre. For jeg fik da som sagt pillet hende i trussen og fik trøjen af hende, uden at betale mere. (Jeg kan ikke huske prisen, men det var massage og hj jeg betalte for)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 11 timer siden:

Tak skal I have :). Jeg vil prøve at smutte forbi i morgen og og selv få syn (eller hvad man nu skal kalde det :) ) for sagen

håber du vil prøve med hendes søster, og måske kunne fortælle lidt om hende.!! men i hvert tilfælde. God tur 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Chutikan. Der var kun een pige, da jeg var der, så om det var den samme, der tidligere er anmeldt eller en yngre søster ved jeg ikke.

pigen, jeg mødte var uden, tvivl hende fra billederne,  men 5-10 år ældre end billederne og lidt mere “afrundet”. Men set med mine 65-årige øjne var hun køn og sød.

hun var umådelig sød og venlig, men lagde slet ikke op til sex, men var helt med på en erotisk massage med happy ending (også gerne med munden).  Så vi enedes om en time blid erotisk massage med afslutning. - og det skal jeg lige love for, at jeg fik.

hun lagde ud med en blid, forløsende massage, der langsomt blev mere og mere fokuseret på mine ædlere dele samt bagdel. Da jeg reagerede mere og mere,  Udviklede det sig til det mest ophidsende handjob med prostata massage, som jeg nogensinde har oplevet. Da jeg til sidst måtte overgive mig og eksplodere, gjorde hun mig blidt færdig og vaskede mig grundigt af. Derefter genoptog hun den “seriøse” del af massagen, som hun mestrede til perfektion.

Alt i alt en “flyvende over briksen oplevelse”, som kun kan anbefales

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest naughtypatrick

Det er hende på billedet, mange thai bruger filter på deres fotos. Hun er en sød pige, ikke helt ung men bestemt slank og pæn. Har du mødt en anden er det en der også arbejder hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har før besøgt Idin. (2 gange) og hun tilbyder fuld pakke. I den lidt dyre ende første gang jeg var det, men en god gang massage, og efterfulgt af b2b, hundes bryster er dejlig store og bløde. Selve akten første gang var ok.

Anden gang gav hun bj uden, og der var hun mere afslappet, så hun ville rigtig gerne have min pil ind i sig. Hun næsten kneppede mig i doggy, og sluttede af med at spille den godt af på mig, ind til jeg kom ud over hele hendes lille thai krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 17 timer siden:

Netto, har du nogen forbemmelse af omhun også kysser .

 

Første gang kyssede hun ikke.

Men anden gang kyssede hun, og havde besøg af hende i nat, der fik hun hele pakken... både kys og en ordentlig ladning ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...