Hop til indhold
telaviv

Så blev jeg også snydt

Recommended Posts

telaviv skrev, den 26.7.2019 at 06:40:

Så blev det min tur til at blive snydt.. 

Bestilte i aftes tid kl. 20 hos denne pige. 

Allerede da jeg skrev med hende fornæmmede jeg hun var useriøs . Hun skrev kun yes eller wolcome, nårh, men jeg valgte at køre afsted med den klare strategi, at var det ikke hende på billedet  ville jeg køre igen. 

Jeg kommer frem og melder min ankomst - svaret er, kom igen om 1 time.  Jeg har travlt.  

Jeg fandt en anden pige ikke langt der fra. Billederne vidste jeg godt var falske, men tænkte hun nok ligner pigen på billederne, så jeg tog chancen og kørte afsted. 

Ankommer til huset og bliver mødt af en pige jeg ik rigtig kan se, da det er total mørkt.  Da jeg kommer ind ved jeg straks, at det ik er noget for mig. Pigen jeg så på billedet var en nok 25 årig skøn pige med store flotte silikone bryste og skønneste lille stramme røv. 

Pigen jeg mødte var en kvinde på 45+ og halv tyk.  Jeg turde ikke rigtig sige fra og følte mig tvunget til at blive. 

Tænker jeg vil give det en chance, da udseendet ikke er alt. 

Dog bliver skuffelser kun større og større. 

- Ikke et ord på engelsk. 

- Hun beholder sin natkjole på under akten. 

- fuldstændig uerfaren, har mødt piger på 20 år i det private som var mere erfarne 

- måtte ikke røre hende bryster

- da jeg ville skifte fra missionær til doggy. Brokker hun sig og fortæller det er ik er en del af hendes service.  De. 800 kr. er åbenbart kun for 1 stilling.  Da jeg senere vil skifte fra doggy til missionærer igen gentager hun, at jeg kun har betalt for 1 stilling. 

- havde bestilt en time. Efter Ca. 15 min siger hun, atjeg næste gang bør betale for 1 time - hun var irreteret over jeg ikke var kommet inden for de 5min selvom jeg havde betalt for 30 min.  Undervejs har jeg lyst til at stoppe akten og gå min vej, men tænker så fandme nej. Jeg bliver nødt at til at komme, når jeg nu alligevel har betalt de 800 kr. 

Total dårlig oplevelse. Faktisk så dårlig, at jeg har haft det lidt skidt. Kan ik rigtig selv forstå, at jeg har været sammen med sådan en dame.  Hun er overhovedet ik en type jeg ville have lyst til at være sammen med. 

Tak fordi i tog jer tid til at læse mit brok.  Havde brug for et sted, hvor jeg kunne fortælle op min oplevelse. 

Du er da ikke blevet snydt, du fandt bare ud af du ikke havde nok røv i bukserne til at sige fra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...