telaviv 27 Skrevet 26. Juli, 2019 Så blev det min tur til at blive snydt.. Bestilte i aftes tid kl. 20 hos denne pige. Allerede da jeg skrev med hende fornæmmede jeg hun var useriøs . Hun skrev kun yes eller wolcome, nårh, men jeg valgte at køre afsted med den klare strategi, at var det ikke hende på billedet ville jeg køre igen. Jeg kommer frem og melder min ankomst - svaret er, kom igen om 1 time. Jeg har travlt. Jeg fandt en anden pige ikke langt der fra. Billederne vidste jeg godt var falske, men tænkte hun nok ligner pigen på billederne, så jeg tog chancen og kørte afsted. Ankommer til huset og bliver mødt af en pige jeg ik rigtig kan se, da det er total mørkt. Da jeg kommer ind ved jeg straks, at det ik er noget for mig. Pigen jeg så på billedet var en nok 25 årig skøn pige med store flotte silikone bryste og skønneste lille stramme røv. Pigen jeg mødte var en kvinde på 45+ og halv tyk. Jeg turde ikke rigtig sige fra og følte mig tvunget til at blive. Tænker jeg vil give det en chance, da udseendet ikke er alt. Dog bliver skuffelser kun større og større. - Ikke et ord på engelsk. - Hun beholder sin natkjole på under akten. - fuldstændig uerfaren, har mødt piger på 20 år i det private som var mere erfarne - måtte ikke røre hende bryster - da jeg ville skifte fra missionær til doggy. Brokker hun sig og fortæller det er ik er en del af hendes service. De. 800 kr. er åbenbart kun for 1 stilling. Da jeg senere vil skifte fra doggy til missionærer igen gentager hun, at jeg kun har betalt for 1 stilling. - havde bestilt en time. Efter Ca. 15 min siger hun, atjeg næste gang bør betale for 1 time - hun var irreteret over jeg ikke var kommet inden for de 5min selvom jeg havde betalt for 30 min. Undervejs har jeg lyst til at stoppe akten og gå min vej, men tænker så fandme nej. Jeg bliver nødt at til at komme, når jeg nu alligevel har betalt de 800 kr. Total dårlig oplevelse. Faktisk så dårlig, at jeg har haft det lidt skidt. Kan ik rigtig selv forstå, at jeg har været sammen med sådan en dame. Hun er overhovedet ik en type jeg ville have lyst til at være sammen med. Tak fordi i tog jer tid til at læse mit brok. Havde brug for et sted, hvor jeg kunne fortælle op min oplevelse. 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 26. Juli, 2019 telaviv skrev, for 15 minutter siden: Tak fordi i tog jer tid til at læse mit brok. Havde brug for et sted, hvor jeg kunne fortælle op min oplevelse. Selv tak og tak for at dele din oplevelse. Trist når det ikke går som forventet. Du skulle have lyttet til dig selv og være kørt igen da du konstaterede pigen ikke var noget for dig. Bedre held næste gang og god sommer 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 26. Juli, 2019 Hvad forventer du / man..? Pigen ligner ikke pigen på billederne / annoncen. Der er så mange indlæg, som godt vil ha' bekræftet, at det er pigen. Mange skriver, at de kommer - og at pigen ikke ligner pigen fra annoncen. De prøvet alligevel -> og mange føler sig snydt. Ta' Jer da sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 26. Juli, 2019 Træls med din oplevelse og ja, du skulle klart være gået igen, men ved godt det kan være svært for nogen bare at gå igen. Men du er nødt til at få det lært ellers vil der formentlig vente dig endnu flere dårlige oplevelser på dette markede. Hvem er pigen egenligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 26. Juli, 2019 Syntes at have kigget teksten igennem 2-3 gange men syntes ikke at se et link til hendes announce ? Hvis jeg er helt blind beder jeg om en pointer Og trist oplevelse for dig, det burde bare ikke ske men nogle kan bare ikke holde sig til de alm. menneskelige regler. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 26. Juli, 2019 telaviv skrev, for 2 timer siden: Så blev det min tur til at blive snydt.. Bestilte i aftes tid kl. 20 hos denne pige. Ja der mangler link Kan du evt. indsætte det i et nyt indlæg for du kan nok ikke nå at redigere din anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14004 Skrevet 26. Juli, 2019 telaviv skrev, for 2 timer siden: Total dårlig oplevelse. Faktisk så dårlig, at jeg har haft det lidt skidt. Kan ik rigtig selv forstå, at jeg har været sammen med sådan en dame. Hun er overhovedet ik en type jeg ville have lyst til at være sammen med. Skynd dig at komme af sted igen - og så find en rigtig sød og flot pige, som har gode anmeldelser. Det er vigtigt at man hurtigst muligt får gode oplevelser, så de dårlige ikke kommer til at blive liggende i baghovedet og fylde mere og mere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 26. Juli, 2019 Der er en grund til at jeg kun vælger danske piger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1443 Skrevet 26. Juli, 2019 AalborgLook skrev, for 40 minutter siden: Der er en grund til at jeg kun vælger danske piger. Det er i hvertfald INGEN garanti for gode oplevelser!....ikke engang tilnærmelsesvis. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1443 Skrevet 26. Juli, 2019 WhoKnowsWhat skrev, for 3 timer siden: Hvad forventer du / man..? Pigen ligner ikke pigen på billederne / annoncen. Der er så mange indlæg, som godt vil ha' bekræftet, at det er pigen. Mange skriver, at de kommer - og at pigen ikke ligner pigen fra annoncen. De prøvet alligevel -> og mange føler sig snydt. Ta' Jer da sammen. Ja eller også er man blottet for intuition når man møder op - i hvertfald hvis man er erfaren. Vi er vist alle blevet snydt mere eller mindre, men der er også dem som aldrig tager ved lære. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 26. Juli, 2019 Trist oplevelse, men vildt underligt er det nu at jeg ikke kan se et link til pigerne noget sted. Kan godt se i indlæget at der står "denne pige", og at der rent faktisk ser ud som om der er skabt plads til linket, men på min pc kan jeg ikke se selve linket. Er det kun hos mig det er usynligt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 26. Juli, 2019 youngatheart skrev, for 58 minutter siden: Trist oplevelse, men vildt underligt er det nu at jeg ikke kan se et link til pigerne noget sted. Kan godt se i indlæget at der står "denne pige", og at der rent faktisk ser ud som om der er skabt plads til linket, men på min pc kan jeg ikke se selve linket. Er det kun hos mig det er usynligt ? Også usynligt på min telefon (Chrome browser). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 26. Juli, 2019 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Der er en grund til at jeg kun vælger danske piger. Ahhh mon ikke du har besøgt en enkelt eller to udenlandske piger i Aalborg, som du faktisk kan stå indenfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 26. Juli, 2019 Thomas N. skrev, for 34 minutter siden: Ahhh mon ikke du har besøgt en enkelt eller to udenlandske piger i Aalborg, som du faktisk kan stå indenfor? Jo, men så skal det vare en jeg har fået anbefalet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 26. Juli, 2019 AalborgLook skrev, for 29 minutter siden: Jo, men så skal det vare en jeg har fået anbefalet Med andre ord så findes der altså udenlandske piger, der leverer en service på et højt niveau. Du fik det nemlig ikke til at se sådan ud med din første kommentar. Der fremstod det nærmest som om, at du aldrig besøger udenlandske piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5327 Skrevet 26. Juli, 2019 (edited) telaviv skrev, for 7 timer siden: havde bestilt en time. Efter Ca. 15 min siger hun, atjeg næste gang bør betale for 1 time - hun var irreteret over jeg ikke var kommet inden for de 5min selvom jeg havde betalt for 30 min. Er det mig der ikke forstår. Du havde bestilt 60 min men kun betalt for 30 min? Så forstår jeg godt hun var mut. Redigeret 26. Juli, 2019 af Frodige Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 26. Juli, 2019 Min erfaring er at der virkelig er langt i mellem de gode oplevelser og ærlige piger blandt de udenlandske piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 26. Juli, 2019 AalborgLook skrev, for 44 minutter siden: Jo, men så skal det vare en jeg har fået anbefalet Temmelig respektløst at betegne pigerne som en vare, det er alså mennesker vi omtaler .....nu er antal størrelsen af udbydere umiddelbart på den udenlandske side, så rent logisk vil der være et større område på forarbejdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 26. Juli, 2019 AalborgLook skrev, 1 time siden: Jo, men så skal det vare en jeg har fået anbefalet Røvslikker skrev, for 8 minutter siden: Temmelig respektløst at betegne pigerne som en vare, det er alså mennesker vi omtaler .....nu er antal størrelsen af udbydere umiddelbart på den udenlandske side, så rent logisk vil der være et større område på forarbejdet. 1. "Temmelig respektløst at betegne pigerne som en vare, det er alså mennesker vi omtaler " @Røvslikker: Prøv at læs hvad @AalborgLook skrev igen. tror du ikke at der skulle have stået "være" og ikke vare...? 2. ".....nu er antal størrelsen af udbydere umiddelbart på den udenlandske side, så rent logisk vil der være et større område på forarbejdet." @Røvslikker: Forstår du selv, hvad du skriver? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 26. Juli, 2019 Røvslikker skrev, for 18 minutter siden: Temmelig respektløst at betegne pigerne som en vare, det er alså mennesker vi omtaler .....nu er antal størrelsen af udbydere umiddelbart på den udenlandske side, så rent logisk vil der være et større område på forarbejdet. Selvfølgelig skulle det ikke være "vare" men "være", men jeg forventer ikke andet fra dig. Jeg skriver bare om min erfaring, og påstår ikke at jeg har patent på hvad der gælder for andre. Ligesom der er folk herinde som evig og altid misforstår alt og ikke læser hvad der bliver skrevet. Mit sidste indlæg i denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 26. Juli, 2019 Gud ved hvem de snakker om . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telaviv 27 Skrevet 26. Juli, 2019 Frodige Ida skrev, for 2 timer siden: Er det mig der ikke forstår. Du havde bestilt 60 min men kun betalt for 30 min? Så forstår jeg godt hun var mut. Hov. Der skulle naturligvis have stået en halv time. Jeg havde bestilt 30 min og betalt for 30 min. Men efter 15 min brokkede hun sig over jeg endnu ikke var kommet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telaviv 27 Skrevet 26. Juli, 2019 Jeg er da godt klar over at de færreste piger ligner dem i annoncen, når vi kommer derud. Men synes nu alligevel der er en verden til forskel, når man bruger billeder af en 20 år yngre pige. De fleste piger man kommer ud til plejer da som regel at minde lidt om pigen i annoncen. I hvert fald dem jeg har været ude ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telaviv 27 Skrevet 26. Juli, 2019 WhoKnowsWhat skrev, for 9 timer siden: Hvad forventer du / man..? Pigen ligner ikke pigen på billederne / annoncen. Der er så mange indlæg, som godt vil ha' bekræftet, at det er pigen. Mange skriver, at de kommer - og at pigen ikke ligner pigen fra annoncen. De prøvet alligevel -> og mange føler sig snydt. Ta' Jer da sammen. Jeg er da godt klar over at de færreste piger ligner dem i annoncen, når vi kommer derud. Men synes nu alligevel der er en verden til forskel, når man bruger billeder af en 20 år yngre pige. De fleste piger man kommer ud til plejer da som regel at minde lidt om pigen i annoncen. I hvert fald dem jeg har været ude ved. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 26. Juli, 2019 telaviv skrev, for 4 timer siden: Jeg er da godt klar over at de færreste piger ligner dem i annoncen, når vi kommer derud. Men synes nu alligevel der er en verden til forskel, når man bruger billeder af en 20 år yngre pige. De fleste piger man kommer ud til plejer da som regel at minde lidt om pigen i annoncen. I hvert fald dem jeg har været ude ved. Har du et link til omtalte pige? Der er intet i din anmeldelse og for at andre kan bruge anmeldelsen konstruktivt/forebygende ville det måske vare rart hvis de kunne se hvem hun er og styre uden om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg