Hop til indhold
Pervy

Skinken igen. Denne gang duo!

Recommended Posts

Jeg besøgte Jessica igen. Skinken skulle have endnu en gang pølse, denne gang skulle hun dog dele den med veninden.

Jessica er som sædvanligt svinelækker og serviceminded. Desværre dog også altid udstyret med daggamle stubbe og en aura af at være lidt småbeskidt.

Veninden Karinna er i en anden liga kropsligt, men det kan man dårligt bebrejde hende. Jeg har svært ved at finde noget der ikke er perfekt på Jessica. Jeg ville snildt smide en ekstra tusse efter en gang numsesex med hende B)

Nå men, det blev til en masse piksutteri :) Det er skønt med to munde på en gang og Jessica sutter som sædvanligt fabelagtigt!
De fik hver en tur i forskellige stillinger og Skinken red en del, før vi sluttede af med hånden.


Det var alle 1400kr værd!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
TheBiscuit skrev, for 8 timer siden:

Ser ud til de begge er smuttet hjem!

Jeps, annoncerne er der ikke mere!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vidner simpelthen om både dårlig stil og begavelse at omtale en pige som “skinken” ... Ingen behøver at være lingvistiske vidundere - men come on ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

.

AmagerLarsen skrev, for 5 timer siden:

Det vidner simpelthen om både dårlig stil og begavelse at omtale en pige som “skinken” ... Ingen behøver at være lingvistiske vidundere - men come on ...

Det er et ordspil på hendes valgte kunstnernavn Jessica Serrano. Serrano er en lufttørret skinke fra spanien, og derfor kalder han hende for skinken. Jeg er sikker på det ikke er ment på nogen måde nedværdigende, og blot et forsøg på at være morsom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerLarsen skrev, for 7 timer siden:

Det vidner simpelthen om både dårlig stil og begavelse at omtale en pige som “skinken” ... Ingen behøver at være lingvistiske vidundere - men come on ...

God stil = Gøre brug af købesex, agere politimand på sites der anmelder købesex og gør livet besværligt for dig selv ved at føle dig krænket på andre folks vegne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 3 timer siden:

.

Det er et ordspil på hendes valgte kunstnernavn Jessica Serrano. Serrano er en lufttørret skinke fra spanien, og derfor kalder han hende for skinken. Jeg er sikker på det ikke er ment på nogen måde nedværdigende, og blot et forsøg på at være morsom.

Ja tak, det var ikke ret svært at regne ud. 

Jeg mener heller ikke, det nødvendigvis er for at nedgøre, det er bare ubegavet og plat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervy skrev, for 1 time siden:

God stil = Gøre brug af købesex, agere politimand på sites der anmelder købesex og gør livet besværligt for dig selv ved at føle dig krænket på andre folks vegne.

Der er absolut ingen, der agerer politimand. Jeg leverer det, der også hedder en ærlig mening. 

Købesex kan være flot og fint og meget ærlig. Så lad os dog forhelvede afholde os  fra omtale piger som skinker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerLarsen skrev, for 2 timer siden:

Der er absolut ingen, der agerer politimand. Jeg leverer det, der også hedder en ærlig mening. 

Købesex kan være flot og fint og meget ærlig. Så lad os dog forhelvede afholde os  fra omtale piger som skinker.

Ville det være ok at omtale piger som f.eks. sild, eller ville det også krænke  dine sarte følelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervy skrev, for 10 timer siden:

Ville det være ok at omtale piger som f.eks. sild, eller ville det også krænke  dine sarte følelser?

Jeg tror ikke, at vi skal have en semantisk diskussion om piger, kaldenavne og dyr nej. Hvis ikke du kan kende forskel på en “lækker sild” og så at “skinken får pølse” samt “svinelækker skinke”, så vil jeg gerne spare mine penge på næste glædespige og betale for et kursus i sprogforståelse til dig. 

 

Redigeret af AmagerLarsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerLarsen skrev, for 49 minutter siden:

Jeg tror ikke, at vi skal have en semantisk diskussion om piger, kaldenavne og dyr nej. Hvis ikke du kan kende forskel på en “lækker sild” og så at “skinken får pølse” samt “svinelækker skinke”, så vil jeg gerne spare mine penge på næste glædespige og betale for et kursus i sprogforståelse til dig. 

 

Du må meget gerne lige skrive en liste over de kælenavne der ikke sætter dit sind i kog. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...