Hop til indhold

Recommended Posts

Er der et sted tæt på Nyhavn hvor man kan få en omgang massage? Gerne med minimum en hånd’er som afslutning, men gerne mere..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja nu er nyhavn fyldt med mediefolk og advokater, verden er af lave, dengang man altid ku komme i Nyhavn og købe et skrald fisse det var tider tror ikke der er sex butik i Nyhavn, så....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

Ja nu er nyhavn fyldt med mediefolk og advokater, verden er af lave, dengang man altid ku komme i Nyhavn og købe et skrald fisse det var tider tror ikke der er sex butik i Nyhavn, så....

Ja, så der er stadig fyldt med folk på kanten af loven ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Ett av mina favoritställen, Thai Skye Wellness, ligger några hundra meter bort, på Kronprinsessegade.  Det finns ett par kliniker jag inte testat på Adelgade, Dronningens Tværgade och Hindegade.

Lille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lillemand skrev, 1 time siden:

Ett av mina favoritställen, Thai Skye Wellness, ligger några hundra meter bort, på Kronprinsessegade.  Det finns ett par kliniker jag inte testat på Adelgade, Dronningens Tværgade och Hindegade.

Lille

Du er vist kommet i en eksklusiv klub af herrer, der efter et nabolag i københavn bliver nævnt, kan opremse de nærmeste Thai-klinikker. Stor respekt for det.

Borende X skrev, den 14/6/2019 at 18:05:

Hvis du er ude efter thai, så ligger der to først på Lyngbyvej og en på Hans Knudsens Plads. I nr. 5 lige ved Vibenshus Runddel og et par hundrede meter længere fremme Kalasin lige før Rovsinggade. På Hans Knudsens Plads ligger Siam Elephant.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Default User skrev, for 11 timer siden:

Da jeg var ung var Nyhavn fuld af ludere. Og fulde sømænd. Ak ja, de tider.....

Det er nu ikke så mange år siden at der var en thaiklinik i Nyhavn ovre på skyggesiden i en kælderbutik.

Men ellers er jeg enig med Lillemand, gå op mod Kongens have ad Gothersgade og gå så op ad Adelgade til Dronningens Tværgade. Der ligger en del klinikker i få hundrede meters radius i dette område.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lillemand skrev, den 25.7.2019 at 22:58:

Lille

Hindegade, var på et tidspunkt et af mine favoritsteder, der har jeg godt nok brugt nogle kroner:rolleyes:, men det ligger 4-5 år tilbage, så jeg er slet ikke opdateret på Hindegade, men man hører heller ikke ret meget til det her på EG, så det er nok ikke noget større tilløbsstykke:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...