OleV 273 Skrevet 25. Juli, 2019 Er der et sted tæt på Nyhavn hvor man kan få en omgang massage? Gerne med minimum en hånd’er som afslutning, men gerne mere.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 25. Juli, 2019 Da jeg var ung var Nyhavn fuld af ludere. Og fulde sømænd. Ak ja, de tider..... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 25. Juli, 2019 Ja nu er nyhavn fyldt med mediefolk og advokater, verden er af lave, dengang man altid ku komme i Nyhavn og købe et skrald fisse det var tider tror ikke der er sex butik i Nyhavn, så.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 25. Juli, 2019 Har Linse Kessler ikke en stripklub i Nyhavn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 25. Juli, 2019 Alkoholikeren skrev, 1 time siden: Ja nu er nyhavn fyldt med mediefolk og advokater, verden er af lave, dengang man altid ku komme i Nyhavn og købe et skrald fisse det var tider tror ikke der er sex butik i Nyhavn, så.... Ja, så der er stadig fyldt med folk på kanten af loven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 25. Juli, 2019 Ett av mina favoritställen, Thai Skye Wellness, ligger några hundra meter bort, på Kronprinsessegade. Det finns ett par kliniker jag inte testat på Adelgade, Dronningens Tværgade och Hindegade. Lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 25. Juli, 2019 Lillemand skrev, 1 time siden: Ett av mina favoritställen, Thai Skye Wellness, ligger några hundra meter bort, på Kronprinsessegade. Det finns ett par kliniker jag inte testat på Adelgade, Dronningens Tværgade och Hindegade. Lille Du er vist kommet i en eksklusiv klub af herrer, der efter et nabolag i københavn bliver nævnt, kan opremse de nærmeste Thai-klinikker. Stor respekt for det. Borende X skrev, den 14/6/2019 at 18:05: Hvis du er ude efter thai, så ligger der to først på Lyngbyvej og en på Hans Knudsens Plads. I nr. 5 lige ved Vibenshus Runddel og et par hundrede meter længere fremme Kalasin lige før Rovsinggade. På Hans Knudsens Plads ligger Siam Elephant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 26. Juli, 2019 Default User skrev, for 11 timer siden: Da jeg var ung var Nyhavn fuld af ludere. Og fulde sømænd. Ak ja, de tider..... Det er nu ikke så mange år siden at der var en thaiklinik i Nyhavn ovre på skyggesiden i en kælderbutik. Men ellers er jeg enig med Lillemand, gå op mod Kongens have ad Gothersgade og gå så op ad Adelgade til Dronningens Tværgade. Der ligger en del klinikker i få hundrede meters radius i dette område. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1831 Skrevet 29. Juli, 2019 Lillemand skrev, den 25.7.2019 at 22:58: Ett av mina favoritställen, Thai Skye Wellness, ligger några hundra meter bort, på Kronprinsessegade. Det finns ett par kliniker jag inte testat på Adelgade, Dronningens Tværgade och Hindegade. Lille Hindegade, var på et tidspunkt et af mine favoritsteder, der har jeg godt nok brugt nogle kroner, men det ligger 4-5 år tilbage, så jeg er slet ikke opdateret på Hindegade, men man hører heller ikke ret meget til det her på EG, så det er nok ikke noget større tilløbsstykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg