Silver70 10 Skrevet 25. Juli, 2019 (edited) Hejsa, påtænker at besøge hende her: https://annoncelight.dk/showad/279732 Så jeg vil høre, om der skulle være nogle, som der har besøgt hende og kan fortælle lidt om hende. Mvh. Silver79 Redigeret 25. Juli, 2019 af Silver79 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reno 19 Skrevet 25. Juli, 2019 ja det er helt rigtig en ombygget mand . meget pæn ansigt og krop , men med store fødder de er ikke ombygget , men god fornøjelse hvis du ønsker at være sammen med en mand 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silver70 10 Skrevet 25. Juli, 2019 Thx for the heads up, guys. Så tror jeg dælme jeg dropper besøget, ikk lige min kop te. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freeman 187 Skrevet 25. Juli, 2019 Hvordan pokker kan annoncøren skrive "Ålborg♥Ny lækker ung pige" Det er sku være end alt muligt andet, føj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 26. Juli, 2019 Har der ikke været billeder af hende nøgen. Der så det nu ikke ud til at være en mand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 26. Juli, 2019 steve skrev, for 25 minutter siden: Har der ikke været billeder af hende nøgen. Der så det nu ikke ud til at være en mand? Uden at vide noget om det, så tror jeg ikke du vil kunne se det på billeder. Hun skulle være ombygget, og som jeg forstår det, så er penissen fjernet og erstattet med en vagina. Men måske jeg tager fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 29. Juli, 2019 Okay er det så er af de rygter der engang imellem starter herinde med nogle kvinder? For det er jo ikke første gang nogle har startet de rygter om kvinder der bestemt ikke har været mænd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg