Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Cimmie har jeg læst lidt om i andre tråde og selvfølgelig også hendes annonce + billeder.

Jeg er sikkert unfair nu. Men hold op hvor er jeg skuffet. Jeg syntes slet ikke billederne viser hvem der møder mig. 

Brysterne ser væsentlig mere fyldige ud på billederne end virkeligheden og det samme med hendes røv. 

Det er vist den bedste måde jeg kan formulere mig på uden at lyde alt for grov. 

Cimmie er ellers sød og rar og jeg fik bestemt hvad jeg betalte for. Så intet at udsætte på det.

Desværre så var skuffelsen lidt for stor over mismatch på billederne at jeg ikke rigtig endte med at stå ude på gaden igen med et lummert smil på læben. 

Det var mere i stil med. " nå..... videre til næste projekt i dags ordenen. "

Et ellers andet sted kan jeg måske godt ha gjort hjemme arbejdet lidt bedre. Hun er 53 ifølge hjemmesiden. Det er sikkert ikke langt fra sandheden. Jeg skulle nok bare ha været mere realistisk i forhold til photoshop på de billeder. I det gode bakspejl kan jeg godt se de har fået lidt assistance af en som er god med rediger pennen. 

Jeg kan læse mig til andre har haft en god oplevelse. Og det skal de bare ha lov til. Bare nye gæste ikke fremover forventer at se en sprød milf med faste bryster og mås som på billederne.

I kan nok selv gætte om jeg kommer igen. 

https://www.hvidovrepigerne.dk/cimmie/skaermbillede-2018-11-29-kl-13-36-58/

Skrevet
tugwell skrev, for 1 time siden:

Cimmie har jeg læst lidt om i andre tråde og selvfølgelig også hendes annonce + billeder.

Jeg er sikkert unfair nu. Men hold op hvor er jeg skuffet. Jeg syntes slet ikke billederne viser hvem der møder mig. 

Brysterne ser væsentlig mere fyldige ud på billederne end virkeligheden og det samme med hendes røv. 

Det er vist den bedste måde jeg kan formulere mig på uden at lyde alt for grov. 

Cimmie er ellers sød og rar og jeg fik bestemt hvad jeg betalte for. Så intet at udsætte på det.

Desværre så var skuffelsen lidt for stor over mismatch på billederne at jeg ikke rigtig endte med at stå ude på gaden igen med et lummert smil på læben. 

Det var mere i stil med. " nå..... videre til næste projekt i dags ordenen. "

Et ellers andet sted kan jeg måske godt ha gjort hjemme arbejdet lidt bedre. Hun er 53 ifølge hjemmesiden. Det er sikkert ikke langt fra sandheden. Jeg skulle nok bare ha været mere realistisk i forhold til photoshop på de billeder. I det gode bakspejl kan jeg godt se de har fået lidt assistance af en som er god med rediger pennen. 

Jeg kan læse mig til andre har haft en god oplevelse. Og det skal de bare ha lov til. Bare nye gæste ikke fremover forventer at se en sprød milf med faste bryster og mås som på billederne.

I kan nok selv gætte om jeg kommer igen. 

https://www.hvidovrepigerne.dk/cimmie/skaermbillede-2018-11-29-kl-13-36-58/

Jeg har mødt hende 2 gange, sidste gang for 2 år siden, første gang ligger yderligere 3 år tilbage, sidste gang sagde hun at hun var 51, så alderen passer fint. Hun har forandret sig meget mellem mine to besøg, første gang synes jeg hun så ok ud, men alderen har ikke været hende venlig stemt, jeg har ikke noget imod ældre kvinder jeg er ikke selv ung. Jeg mødte hende som Domina og det gjorde hun rigtig godt, men kommer heller ikke igen, jeg er fuldkommen enig i at billederne ligger langt fra virkeligheden.

Skrevet
  • Author

Nå det er da altid noget der er andre som har samme opfattelse. 

Jeg blev faktisk i tvivl om det nu overhovedet var hende og to piger ikke bare havde byttet vagt den dag. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.