Hop til indhold
sauer

Thai med store skamlæber og clitoris søges

Recommended Posts

Hej jeg er vild med thai piger med store skamlæber og clitoris. Det er fantastisk dejlig at slikke nogle store læber samt sutte på en stor dejlig clitoris. Og er hun samtidig godt liderlig gør det kun det hele meget bedere. Der er noget særlig ved de Thai piger. Har du kendskab til sådan en pige vil jeg gerne høre om hende. Hilsen Sauer 

Redigeret af sauer
Syntes det manglede i overskriften

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved jo ikke hvor i Jylland du er - det er jo et stort land, men der er en i Odense hvis det ligger indenfor mulighederne, ikke meget store men så der stikker noget dejligt fyldigt ud .

Del dette indlæg

Link til indlæg
stein skrev, for 4 timer siden:

Jeg ved jo ikke hvor i Jylland du er - det er jo et stort land, men der er en i Odense hvis det ligger indenfor mulighederne, ikke meget store men så der stikker noget dejligt fyldigt ud .

Link?;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
sauer skrev, den 24.7.2019 at 20:38:

Hej jeg er vild med thai piger med store skamlæber og clitoris. Det er fantastisk dejlig at slikke nogle store læber samt sutte på en stor dejlig clitoris. Og er hun samtidig godt liderlig gør det kun det hele meget bedere. Der er noget særlig ved de Thai piger. Har du kendskab til sådan en pige vil jeg gerne høre om hende. Hilsen Sauer 

Vi skal lige have lidt "liv" i Sauer's indlæg...... tror vi er flere som gerne vil høre om hun findes...

God weekend til jer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...