sauer 26 Skrevet 24. Juli, 2019 (edited) Hej jeg er vild med thai piger med store skamlæber og clitoris. Det er fantastisk dejlig at slikke nogle store læber samt sutte på en stor dejlig clitoris. Og er hun samtidig godt liderlig gør det kun det hele meget bedere. Der er noget særlig ved de Thai piger. Har du kendskab til sådan en pige vil jeg gerne høre om hende. Hilsen Sauer Redigeret 24. Juli, 2019 af sauer Syntes det manglede i overskriften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 25. Juli, 2019 Jeg ved jo ikke hvor i Jylland du er - det er jo et stort land, men der er en i Odense hvis det ligger indenfor mulighederne, ikke meget store men så der stikker noget dejligt fyldigt ud . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stokie 46 Skrevet 25. Juli, 2019 stein skrev, for 4 timer siden: Jeg ved jo ikke hvor i Jylland du er - det er jo et stort land, men der er en i Odense hvis det ligger indenfor mulighederne, ikke meget store men så der stikker noget dejligt fyldigt ud . Link?;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 15 Skrevet 9. August, 2019 Odense...hmmm...men er der nogen med kendskab til ligende i Randers området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsunami 31 Skrevet 7. August, 2020 sauer skrev, den 24.7.2019 at 20:38: Hej jeg er vild med thai piger med store skamlæber og clitoris. Det er fantastisk dejlig at slikke nogle store læber samt sutte på en stor dejlig clitoris. Og er hun samtidig godt liderlig gør det kun det hele meget bedere. Der er noget særlig ved de Thai piger. Har du kendskab til sådan en pige vil jeg gerne høre om hende. Hilsen Sauer Vi skal lige have lidt "liv" i Sauer's indlæg...... tror vi er flere som gerne vil høre om hun findes... God weekend til jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg