Hop til indhold

Thai med store skamlæber og clitoris søges

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg er vild med thai piger med store skamlæber og clitoris. Det er fantastisk dejlig at slikke nogle store læber samt sutte på en stor dejlig clitoris. Og er hun samtidig godt liderlig gør det kun det hele meget bedere. Der er noget særlig ved de Thai piger. Har du kendskab til sådan en pige vil jeg gerne høre om hende. Hilsen Sauer 

Redigeret af sauer
Syntes det manglede i overskriften

Skrevet

Jeg ved jo ikke hvor i Jylland du er - det er jo et stort land, men der er en i Odense hvis det ligger indenfor mulighederne, ikke meget store men så der stikker noget dejligt fyldigt ud .

Skrevet
stein skrev, for 4 timer siden:

Jeg ved jo ikke hvor i Jylland du er - det er jo et stort land, men der er en i Odense hvis det ligger indenfor mulighederne, ikke meget store men så der stikker noget dejligt fyldigt ud .

Link?;-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Odense...hmmm...men er der nogen med kendskab til ligende i Randers området :-)

• 11 months later...
Skrevet
sauer skrev, den 24.7.2019 at 20:38:

Hej jeg er vild med thai piger med store skamlæber og clitoris. Det er fantastisk dejlig at slikke nogle store læber samt sutte på en stor dejlig clitoris. Og er hun samtidig godt liderlig gør det kun det hele meget bedere. Der er noget særlig ved de Thai piger. Har du kendskab til sådan en pige vil jeg gerne høre om hende. Hilsen Sauer 

Vi skal lige have lidt "liv" i Sauer's indlæg...... tror vi er flere som gerne vil høre om hun findes...

God weekend til jer :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.