Hop til indhold
Dressmann

Fitness sweet girl Veronica

Recommended Posts

’Jeg ofrede mig’, ’jeg tog en for holdet’ – NOPE. Sådan forholder det sig ikke. Selvom Veronica  ikke har været ’direkte’ anmeldt – men kun med en lille notits her – så synes jeg, at billederne/pigen så tiltalende og lækker ud.
Jeg havde en kort sms samtale med hende – og bookede i god tid. Derfor først min anmeldelse nu.
Lad mig sige det med det samme: Det var som at møde ’Naboens datter’, ’hende du kigger efter på stranden/ved havnebassinet’, ’hende du gik efter til gymnasie-festen tilbage i gud-ved-hvilket-år’
Totalt lækker og ungdommelig. Det er hende på billederne – og hun virker mere uskyldig, naturlig og lille-pige-agtig i virkeligheden. Sindssyg lækker.
Vi fik afregnet – jeg tog et kort, hurtigt bad – og så ind igen. Der sad hun – ligesom kæresten fra gymnasiet – i t-shirt og trusser. Jamen, jamen… følte mig helt ung igen. Hun synes også, at jeg så væsentlig yngre ud – end jeg er… haha.:P
Af med t-shirt – og til syne kommer de mest vidunderlige små ung-pige bryster. Hendes tattoo’s er dog ikke lige mig – men det kunne jeg sagtens abstrahere fra.
Selve akten var GFE – dog uden at nå højderne fra ’Islands Brygge pigerne’ – ingen nævnt – ingen glemt. Dog er Bambi stadig min favorit – og klar 1’er med flere længder.
Blow var med gummi – hvilket Veronica gjorde dejligt. Hun formåede endda, at få mig på ’højkant’ en gang mere, hvilket ellers sjældent sker.
Til spørgsmålet om kys/tungekys – svarede hun: Yes, but not much. Yeah right! Hun kyssede fantastisk – og virkede absolut ikke påtaget. Eneste minus – og det er virkelig et minus – jeg måtte ikke slikke hende. Havde jeg ellers set frem til. Men efter besøget – er det kun en parentes-bemærkning.
Alt i alt en god oplevelse med en super lækker ’skole’-pige. Lækker krop, figur, bryster og bagdel. Alt blev nydt i fulde drag. Og hendes lidt uskyldige tilgang til vores small-talk var super. Selve sexen – ja, her var hun hjemmevandt. Og lækker afsked i døren.

Så ja, en klar anbefaling – og jeg skal naturligvis på gen-visit. Sjældendt har jeg set/mødt så lækker en ung-pige.

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig anmeldelse men mangler der ikke lidt et link til pigen ? :D

 

nvm mig der var dum prøver at slette

 

Redigeret af GenerationX

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sagde hun noget om hvor længe hun blev her? Der står kun hun er her i 2 uger... og så er det jo lige fra hvornår til hvornår de 2 uger tæller fra. For jeg havde da også lige fået øje på hende men vil først kunne en gang i næste uge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prins_Albert skrev, den 24.7.2019 at 21:49:

Sagde hun noget om hvor længe hun blev her? Der står kun hun er her i 2 uger... og så er det jo lige fra hvornår til hvornår de 2 uger tæller fra. 

Hun fortalte mig, at hun ankom i mandags - og ville blive 2 uger. Hun vidste ikke om hun ville komme tilbage. Det afhænger nok at 'udbyttet' af dette besøg i Cph :) 

Dressmnn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun, som det står skrevet i menuen, virkelig tager den bagi, skal jeg vist på besøg B)

Ved du om hun gør det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervy skrev, for 23 timer siden:

Hvis hun, som det står skrevet i menuen, virkelig tager den bagi, skal jeg vist på besøg B)

Ved du om hun gør det?

Det ved jeg faktisk ikke - er ikke til 'sport-i-2'eren' - men dejlig bagdel i doggy.

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cristobal skrev, for 23 timer siden:

Det var da lidt mærkeligt du ikke måtte gå ned på hende? Det er da noget af det bedste! :D

Enig - og det står såmænd også i annoncen at det er inkl. Men accepterer et nej :) - og resten var i top. (måske andre får lov:P)
Virkelig lækker pige...

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cristobal skrev, den 27.7.2019 at 15:04:

Det var da lidt mærkeligt du ikke måtte gå ned på hende? Det er da noget af det bedste! :D

Da jeg besøgte hende, måtte man gerne. Det er godt nok over et år siden, så hendes "politik" på det område kan jo have ændret sig. Hendes menu har ivertfald. Dengang var det mere vanilie og ingen anal (det efterspørger jeg nu heller ikke....). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...